Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Backoffice medewerker verzekeringen


Helan, helemaal welzijn. Want als zorgkundige maakt dat babbeltje net het verschil in het contact met onze klanten. En zijn we content, dan zeggen we dat hier ook luidop. Functieomschrijving Ben jij administratief sterk, klantgericht en hou je van structuur en nauwkeurigheid? Dan ben jij misschien de Backoffice Medewerker die we zoeken! In deze sleutelrol ondersteun je de dagelijkse werking van onze organisatie en zorg je mee voor een vlotte interne én externe communicatie. Dankzij jouw gestructureerde aanpak en oog voor detail blijft alles op rolletjes lopen – van orderverwerking tot planning voor de zorgverstrekkers. Verbeteren en optimaliseren van de processen, service, de kwaliteit en het rendement van de dienstverlening ~•eheren, uitvoeren en opvolgen van diverse administratieve en operationele processen ~ Beheer van bestellingen en opvolging bij leveranciers, inclusief nauwkeurige verwerking en opvolging van levertijden. ~ Hierbij zorg je ook voor de planning van de zorgverstrekkers. ~ Beheer van de mailboxen en telefoonoproepen door klanten en collega’s. Je bent in het bezit van een bachelor diploma. Graag relevante ervaring in een commerciële binnendienst, specifiek met het opmaken van rittenplanning. Ervaring met medische voorschriften is een pluspunt. Naast het Nederlands kan je je vlot uitdrukken in het Frans en het Engels. Van nature ben je klantgericht, assertief met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vlot in de omgang. Als Backoffice medewerker ga je nauwgezet en gestructureerd te werk met aandacht voor de nodige kwaliteit. Een uitgebreid pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis aansluiting voor jou en je gezin bij ons ziekenfonds, extra verzekeringen, ADV-dagen en extralegale vakantiedagen, …) Mogelijkheid tot thuiswerk na een opleidings-en onboardingsperiode en flexibele werkuren

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht