Van vaste waarde op vele veemarkten tot rund- & varkensvleesspecialist met een doorgedreven verticale integratie. Bij Hemelaer () vertaalt 70 jaar ervaring zich in kwaliteit, zekerheid en verwerking op maat van elke individuele klant. Kwaliteit staat bij Hemelaer voorop, in elke fase van het productieproces. Kwaliteit voor de klant, voor de consument en voor de dieren.
Groep Hemelaer is een dynamische familiale onderneming, 4de generatie, met 3 productievestigingen in Temse, Mechelen en Lebbeke. In het kader van hun aanhoudende groei zijn wij voor hen op zoek naar een ervaren:
HR Business Partner
Jouw uitdaging:
- Als HR Business Partner fungeer je als rechterhand van de HR Manager, aan wie je ook rapporteert.
- Concreet verzorg je de payroll van een 180-tal medewerkers en neem je alle HR administratie ter harte zoals contractopmaak, verlofaanvragen, ziekte ed.
- Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de wekelijkse personeelsplanning en de bijhorende communicatie met contractors en uitzendkantoren.
- Je bent het aanspreekpunt voor alle medewerkers i.v.m. HR-gerelateerde vragen en verleent HR advies aan andere afdelingen. Hiervoor ga je 1 keer per week afwisselend naar Mechelen en Lebbeke.
- Je staat in voor de organisatie en administratieve verwerking van opleidingen.
- Op vlak van werving & selectie verzorg je de eerste screening van sollicitanten en spontane kandidaten, soms voer je ook de eerste gesprekken, en zorg je ervoor dat elke sollicitant op een gepaste manier een antwoord krijgt.
- Je werkt mee aan diverse HR projecten zoals o.a. het uitwerken en implementeren van een onboarding traject en een evaluatiecyclus, een cafetariaplan en een werkgelegenheidsplan voor 45-plussers.
Hun aanbod:
- Je komt terecht in een dynamische, sterk groeiende, financieel gezonde en ambitieuze familiale onderneming.
- De organisatiestructuur is vlak met directe en snelle communicatielijnen.
- Een voltijdse rol of 4/5de tewerkstelling, met een marktconforme verloning, incl. bedrijfswagen, die aansluit bij jouw ervaring en competenties.
Jouw kwaliteiten:
- Je beschikt min. over een bachelor werk- en denkniveau en hebt een stevige bagage binnen payroll opgebouwd, bij voorkeur in een productiecontext.
- Je bent leergierig en houdt ervan om jouw kennis op vlak van sociale wetgeving up to date te houden.
- Je hebt bij voorkeur al een eerste ervaring als HR Business Partner en bent bereid hier nog verder in te groeien.
- Je bent gedreven, je werkt gestructureerd, hebt oog voor detail en weet de juiste prioriteiten te stellen.
- Als persoon ben je toegankelijk en behulpzaam en dit zowel voor interne als externe partijen.
- Je spreekt vlot Nederlands en je kan je tevens behelpen in het Engels en Frans.
Vragen? Contacteer Jorinde Gijbels via jorinde.gijbels@vanhavermaet.be
De selectieprocedure verloopt exclusief via Van Havermaet Strategic Talent Sourcing
Solliciteren