Job 4 van 6


Report this listing

Solliciteren



Software Advisor


Adviseur kantoormeubilair (commercieel-administratief) Het Kantoor van Morgen  is een interieurarchitectuurbureau gespecialiseerd in het ontwerp, de aanbesteding en coördinatie van kantoren.  We profileren ons als een full-service ontwerp- en coördinatiebureau, waarbij we onze klanten begeleiden in het volledige proces.  In deze functie bent u verantwoordelijk voor de verkoop, aankoop en logistieke planning voor het benodigde kantoormeubilair voor onze projecten. Onze software helpt je om hierin het overzicht te bewaren. Na deze bestelling volg je het dossier verder administratief op, je overloopt de binnengekomen aankooporders, leveringsbonnen e.d. Eenmaal alles geleverd is bij onze logistieke partner plan je een uitlevering in, dit doe je in samenspraak met de projectverantwoordelijke en de klant. Op het einde van de dag is het project klaar om door de klant te betrekken. Vertegenwoordigers/agenten ontvangen met nieuwe producten Opvolging issues en dienst naverkoop Naast deze jobinhoud lijkt het ons super als je ook het team kan ondersteunen in een aantal andere taken zoals bijvoorbeeld: Up to date houden website en sociale media Je bent een vlot communicatief persoon met een natuurlijke interesse in (kantoor)meubelen, interieur en trends. Je zoekt naar een job waar ervaring in vlotte administratie belangrijk is, maar je hebt nood aan meer afwisseling dan in een louter administratieve functie. Je werkt graag in een dynamisch team en zet je in om het bedrijf verder te laten groeien. Je hebt een bachelor diploma in sales/logistiek/marketing of gelijkwaardig  Je hebt een uitstekende smaak voor moderne interieurs en kan dit vertalen in functie van een project Goede kennis Nederlands / Engels / Frans (spreken) Een rijbewijs B Tevens investeren we in de verdere opleiding van onze medewerkers, zodat we samen bijblijven en steeds nieuwe uitdagingen kunnen aangaan. Type contract bij voorkeur: onbepaalde duur

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht