Voor onze klant te regio Brugge, zijn we op zoek naar een administratief bediende vastgoed.
Takenpakket
- De afhandeling van telefonie en mails
- Het onthaal van de cliënten en het beantwoorden van al hun vragen
- Het inplannen van afspraken in de agenda's van de vastgoedmakelaars
- Contact opnemen met (ver)huurders om het pand/appartement te bezoeken
- Het nemen van foto's in functie van publicatie op de website, sociale media en etalage
- Het uitwerken van de omschrijving van een pand of appartement om te publiceren
- De bezoeken doen met kandidaat huurders, rondleidingen geven in de panden
- De opmaak van huurcontracten en plaatsbeschrijvingen
- Verkoopadministratie
Wie zoeken wij?
- Iemand met een eerste administratieve werkervaring kan voorleggen en/of je behaalde een relevant diploma (bv. vastgoed, rechtspraktijk...)
- Een goede talenkennis bezit : je kan vlot Nederlandstalige, Franstalige en Engelstalige klanten te woord staan.
- Je werkt vlot met de computer, je kan schakelen tussen verschillende programma's, sociale media, outlook...
- Kortom: je bent een organisatietalent !
Solliciteren