Job 4 van 14


Report this listing

Solliciteren



Vastgoedassistent


Voor onze klant te regio Brugge, zijn we op zoek naar een administratief bediende vastgoed.


Takenpakket

  • De afhandeling van telefonie en mails
  • Het onthaal van de cliënten en het beantwoorden van al hun vragen
  • Het inplannen van afspraken in de agenda's van de vastgoedmakelaars
  • Contact opnemen met (ver)huurders om het pand/appartement te bezoeken
  • Het nemen van foto's in functie van publicatie op de website, sociale media en etalage
  • Het uitwerken van de omschrijving van een pand of appartement om te publiceren
  • De bezoeken doen met kandidaat huurders, rondleidingen geven in de panden
  • De opmaak van huurcontracten en plaatsbeschrijvingen
  • Verkoopadministratie


Wie zoeken wij?

  • Iemand met een eerste administratieve werkervaring kan voorleggen en/of je behaalde een relevant diploma (bv. vastgoed, rechtspraktijk...)
  • Een goede talenkennis bezit : je kan vlot Nederlandstalige, Franstalige en Engelstalige klanten te woord staan.
  • Je werkt vlot met de computer, je kan schakelen tussen verschillende programma's, sociale media, outlook...
  • Kortom: je bent een organisatietalent !

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht