Word jij de spilfiguur achter één van onze meest innovatieve diensten? Voor Hubo As A Service zoeken we een ervaren Projectleider met zowel technisch als commercieel inzicht, die projecten van A tot Z coördineert en het verschil maakt voor onze klanten. Ben jij een geboren coördinator met een hands-on mentaliteit? Wil je meewerken aan een vernieuwende dienst binnen een sterk merk? Dan is deze functie misschien wel iets voor jou
Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 160 winkels verspreid over heel het land en 2600 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het Support Center te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo.
Met Hubo As A Service (HAAS) bieden we onze klanten een complete oplossing. Dankzij de samenwerking met erkende vakmensen, bieden we na de aankoop van vb. keukens, badkamers, deuren,… ook de plaatsing aan huis, mét garantie op kwaliteit. Op deze manier nemen we onze klanten alle zorgen uit handen.
Wat ga je doen?
Als Sales Excellence Project Lead Services ben jij verantwoordelijk voor de volledige operationele én commerciële opvolging van projecten. Jij vertaalt klantenvragen naar praktische oplossingen, zorgt voor een vlotte uitvoering en bewaakt het budget en de kwaliteit. Je bent de spil tussen onze klanten, de Hubo winkels, en onze onderaannemers en zorgt ervoor dat onze klant tevreden is. Je rapporteert aan de directeur Verkoop.
Concreet:
Je monitort de projecten door het opvolgen van budgetten en planningen, en het opstellen van de nodige voorgangsrapportages. Tenslotte houd je hierbij rekening met de interne en externe kwaliteits- en veiligheidsvoorschriften.
Wat vinden wij belangrijk?
Wat bieden we je aan?
Naast een marktconform salaris kun je bij Hubo rekenen op een interessant pakket extralegale voordelen met een flexibele werk- en vakantieregeling, leuke extra's waaronder maaltijdcheques, ecocheques, ons Employee Assistance Programma, een personeelsvoordeel in de Hubo-winkel en mogelijkheid tot thuiswerk.
Als Belgische werkgever aan de top van de DIY-sector, bieden we jou een boeiende werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsense cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan. We investeren in jou door o.a. een uitgebreid pakket aan opleidingen aan te bieden. Je krijgt de kans om mee te werken aan deze groei en uitbouw van het bedrijf.
Interesse?
Solliciteer door je CV met liefst een kort motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar Wil je meer weten over werken op de hoofdzetel? Check dan zeker de getuigenissen van onze eigen collega's op onze website
Ons personeelsbeleid is gebaseerd op diversiteit en gelijke kansen. Wij selecteren de kandidaten op basis van hun kwaliteiten ongeacht hun leeftijd, geslacht, herkomst, overtuiging, handicap, nationaliteit enz.