Job 11 van 11


Report this listing

Solliciteren



Project Management Officer


Functie Als Project Management Officer speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de succesvolle uitvoering van projecten binnen de organisatie. Deze functie zorgt ervoor dat projectmanagementstandaarden, methodologieën en best practices consistent worden toegepast. De PMO biedt governance, rapportage, resourcecoördinatie en strategisch toezicht om ervoor te zorgen dat projecten in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen. Belangrijkste verantwoordelijkheden Governance & Standaarden Ontwikkelen, implementeren en onderhouden van projectmanagementraamwerken, -processen, -tools en -sjablonen Zorgen voor naleving van de projectmanagementstandaarden en -methodologieën van de organisatie Monitoren van projectprestaties en naleving van tijdslijnen, budgetten en scope Projectondersteuning Ondersteunen van projectmanagers bij de planning, uitvoering en afsluiting van projecten Faciliteren van risicobeheer, issue tracking en change control-processen Bieden van administratieve en logistieke ondersteuning voor projectvergaderingen en documentatie Rapportage & Analyse Voorbereiden en leveren van regelmatige projectstatusrapportages en dashboards aan stakeholders Bijhouden van KPI's en projectmetingen om prestaties te beoordelen en verbeterpunten te identificeren Beheren van een centrale opslagplaats voor projectdocumentatie en geleerde lessen Resourcebeheer Ondersteunen bij het identificeren van resourcebehoeften op basis van projectschema's en deliverables Coördineren van resourceallocatie over projecten om optimaal gebruik te garanderen Beheren van een projectkalender en zorgen voor afstemming van projecttijdlijnen en afhankelijkheden Continue verbetering Identificeren van mogelijkheden om projectmanagementprocessen en -tools te verbeteren Uitvoeren van evaluaties na afloop van projecten en bijdragen aan kennisdeling Wie ben jij? Bachelor in Bedrijfskunde, Projectmanagement of een gerelateerd vakgebied Minimaal 3 jaar ervaring in een PMO- of projectcoördinatiefunctie Sterk begrip van projectmanagementmethodologieën (Agile, Waterfall, Hybride) Uitstekende organisatorische vaardigheden en vermogen om te multitasken Vaardig in het gebruik van projectmanagementtools (bijv. MS Project, Jira, Asana, Smartsheet) Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden Effectieve communicatie- en stakeholdermanagementvaardigheden Grote aandacht voor detail en een proactieve werkhouding Certificering in projectmanagement (bijv. PMP, Prince2, CAPM) is een pluspunt Aanbod Wat er bijkomt Je wordt verloond naar takenpakket, kennis en competenties. Met zorg werken wij een motiverend salarispakket uit inclusief een interessant extralegaal pakket met een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, een jaarlijks budget voor de aankoop van persoonlijk IT-materiaal, ... Tevens bieden we je graag een bedrijfswagen met tankkaart aan (of nog beter: een elektrische wagen met laadkaart én laadpaal bij je thuis geïnstalleerd). Wat echt telt Jij en jouw persoonlijke wensen en noden staan voor ons centraal. Aan de hand van persoonlijke opvolging en contacten streven we samen naar jouw gewenste carrière. We bieden je de doorgroeimogelijkheden en uitdagingen die je ambieert, en begeleiden je aan de hand van een professioneel opleidings- en evolutiebeleid. Work-life balance vinden we belangrijk, in dit kader bieden wij ook graag flexibiliteit. Daarnaast organiseren we jaarlijks tal van superfijne evenementen waar we jou steeds voor uitnodigen! Zo zijn we ook elk jaar als sponsor aanwezig op enkele festivals. Al het bovenstaande, en veel meer, zorgt ervoor dat wij jaar na jaar de award voor Great Place to Work binnenhalen! Freelance? Aarzel zeker niet om ons te contacteren voor een voorstel op maat. En ja, ook als freelancer kan je genieten van opleidingen en evenementen via IT-Planet!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht