Onbepaalde duur
Zeebrugge
Bij voorkeur ervaring met WMS-systeem en correct verwerken van stock IN/OUT, cycle counts, KPI-rapportering. Bonus is heftruck-en reachtruckrijbewijs.
38
Dagwerk, glijdende uren.
Integriteit, Intensiteit, Innovatie
Maaltijdcheques/ecocheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Cafetariaplan
Diverse opleidingsmogelijkheden
Klaar voor een uitdagende carrière? Sluit je aan bij ons team en maak jouw toekomst
Doel van de functie
Als medewerker van het magazijn verzorg je de administratie van het magazijn en sta je in voor de bestelling en opvolging van leveringen, zowel administratief als op de werkvloer ter assistentie of vervanging van de magazijnier (samen met de supervisor).
Het kwaliteit-, veiligheid- en milieumanagement systeem samen ondersteunen met alle medewerkers.
Taakomschrijving
Administratie en opvolging magazijn (75%)- Ontvangen van leveringen en deelleveringen. Bestellingen op status "ontvangen" plaatsen (Dynamics/scanner) en backorders opvolgen. Betrokken diensten informeren ivm leveringen, leverbonnen digitaliseren.
- Economaat & kledij behartigen van A tot Z (bestellingen, stocktelling, leveringen checken, klaarleggen, …).
- Bestellingen plaatsen & opvolgen.
- Op vraag van andere departementen (Request Tool VPC, Bestellijst TD, bandenfile, mail, …) + MRP-bestellingen controleren & opvolgen (automatische aanvulling voorraad). MRP-hoeveelheden aanpassen ifv minimumvoorraad of minimumbestellingen.
- Opvolgen testen nieuwe producten, gesprekken met leveranciers ism Purchase Manager, prospectie naar verbetering/nieuwe producten.
- Artikelbeheer: Aanmaken nieuwe artikelen en updaten bestaande artikelen (prijzen, hoeveelheden, omschrijving, …).
Fysisch behartigen van goederen in het magazijn / loket bedienen / transport (25%)- Bemannen loket en voorbereiden afhalingen uit magazijn ter ondersteuning magazijnier.
Competenties
Technische competenties- PC: word, excel, interne programma's.
- Talen: N/F/E
Functiespecifieke competenties- Samenwerken
- Klantgericht handelen
- Kostenbewust handelen
- Proactief denken
- Zelfstandig kunnen werken
- Bewust van deadlines en hoofdzaak/bijzaak – filteren
- Hands on mentaliteit.
Plaats in de organisatie
Rapporteert aan:
Logistic Supply Chain Manager
Andere relevante contacten:
Boekhouding, medewerkers VPC en TD, aankoopdienst, operations, QSSE, …
Verantwoordelijkheden- Voldoende stockvoorraad van wisselstukken / verbruiksgoederen, minimaliseren van stock, orde en netheid in het magazijn
- Opvolgen van bestellingen en leveringen
- Samenwerking met medewerkers binnen andere departementen.
Is deze job iets voor jou? Of wil je spontaan solliciteren? Laat dan snel van je horen . Succes
Hebt u een vraag?
Wenst u meer toelichting bij onze activiteiten? Bent u benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? . We helpen u graag verder.
Solliciteren