Een dag in het leven van een Financial Epert I
Als Financial Epert ben jij het eerste, persoonlijke en relevante contact voor klanten in de kantoren.
Je hebt kennis van bankproducten in de breedste zin van het woord. Algemeen bankieren, spaarproducten, self-invest – easy invest, consumer lending / online intake Mortgages, verzekeringsproducten. Wat de vraag ook is van de klant, jij weet ermee aan de slag te gaan om onze (toekomstige) klanten te verbluffen en hun behoeften te vertalen naar een succesvolle verkoop.
Klanten kiezen voor hun dagelijkse bankzaken veelal voor het gemak van digitaal en mobiel bankieren. Toch hebben zij soms ook behoefte aan persoonlijk contact, waarbij jij dan de doorslaggevende factor bent om een het juiste product bij ons te nemen.
Komen klanten langs in het kantoor dan ontvang je hen met open armen.
Je maakt van dit contactmoment een absolute meerwaarde voor de klant en jezelf.
Maar bovenal, je zit niet op je lauweren.
Jij hebt lef en spreekt de klant graag proactief aan. Je schrik er ook niet van terug om spontaan de klant te contacteren via telefoon om hem uit te nodigen voor een 360°- gesprek.
Samen met je team plan je vooruit, en nodig je klanten uit voor eventuele events. Tijdens het event ben jij de gastheer of gastvrouw die zorgt voor een persoonlijke ontmoeting. Jij bent immers het visitekaartje van ING.
Onze klanten houden aan je contactmoment een positief gevoel, een product en een pak kennis over. Ze zijn zelfredzaam en weten wat ze zelf kunnen doen via onze digitale kanalen. Je bent immers een Digital Epert en je enthousiasme en deskundigheid inspireren hen.
De bouwstenen van de KPIs zullen dezelfde zijn voor Financial Eperts level I en level II. We spreken over hospitality, digital coaching, epertise en commerciële skills. De ambitieniveaus zullen echter verschillen, zoals eerder het geval was tussen de KPI's van de functies die nu evolueren naar Financial Epert.
Wanneer ben je succesvol
We werven slimme mensen aan zoals jij vanwege je potentieel. Onze grootste verwachting is dat je nieuwsgierig blijft. Blijf leren. Neem verantwoordelijkheid. In ruil daarvoor zullen we je ondersteunen om te groeien tot een nog geweldigere versie van jezelf.
Voor iedere klant wil je een uitmuntende ervaring neerzetten via empathische digitale begeleiding en hoge normen op het gebied van gastvrijheid.
Als Financial Epert I krijg je de kans om:
Verder door te groeien naar Financial E
Het team
Een kantoor bestaat uit verschillende Financial E
Een duidelijk doel, een uniek aanbod en een waaier aan fleibele verloning en andere voor zoals:
Verder kan je binnen de afdeling [Daily Banking & Client First] rekenen op een waaier aan mogelijkheden om te investeren in je persoonlijke en professionele groei, met:
Een progressieve en soepele manier van werken waarbij nieuwe ideeën naar waarde worden geschat
Your place of work
Eplore the area
Questions? Just ask
Liron Wijnberg
Bij ING willen we het beste uit mensen halen. Daarom hebben we een inclusieve cultuur waarin iedereen de kans krijgt om te groeien en een verschil te maken voor onze klanten en de samenleving. Diversiteit, gelijkheid en inclusie staan bij ons altijd voorop. We behan iedereen eerlijk, ongeacht leeftijd, geslacht, genderidentiteit, culturele achtergrond, ervaring, geloof, ras, etniciteit, beperking, gezinssituatie, seksuele geaardheid, sociale afkomst of wat dan ook. Heb je hulp nodig of kunnen we iets voor je doen tijdens je sollicitatie of gesprek? Neem dan contact op met de recruiter die bij de vacature vermeld staat. We werken graag samen met jou om het proces eerlijk en toegankelijk te maken. Lees hier meer over hoe wij staan voor diversiteit, inclusie en erbij horen.