Voor onze klant, een bedrijf actief in de retail, zijn we op zoek naar een Business Analyst / Logistic Engineer.
Jouw takenpakket
In deze tijdelijke functie ga je samen met de collega's van DevOps Supply Chain & Trade verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en beheer binnen de organisatie en hun aanwezige systemen. Dit met als doel de interne klant (product master data) de optimale geautomatiseerde ondersteuning te bieden.
Inhoudelijk zijn je taken volgende:
- Je brengt de behoeften en eisen van de gebruikers in kaart. Hier fungeer jij als eerste aanspreekpunt namens de afdeling voor één of meerdere interne klanten.
- Je monitort de systemen en processen en formuleert verbeteringsvoorstellen.
- Bij issues draag je bij tot een oplossing zodat de processen zo snel mogelijk weer normaal kunnen verlopen.
- Je beheert alle wijzigingen, je stelt deze op en stemt deze af.
- Je bent verantwoordelijk voor de planning, bewaking en coördinatie van het volledige wijzigingsproces, dit van opstellen tot implementeren.
- Je voert zelf de testen uit of ondersteunt de eindgebruikers bij de testactiviteiten.
Je zorg natuurlijk ook dat je alles documenteert en het CRM- systeem up to date houdt.
Jouw profiel
Ben jij een ervaren gebruiker die weet welke processen en systemen verbeterd kunnen worden of heb je al ervaring op vlak van functioneel beheer of business analyse en wil je jezelf graag verder ontwikkelen? Lees dan zeker verder!
- Je beschikt over een bachelorsdiploma in een bedrijfskundige of informatica richting.
- Je hebt 2 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
- Je hebt ervaring met met het maken van functionele en procesanalyses, verder ook met het maken van businessanalyses.
- Je hebt affiniteit met softwareontwikkeling.
- Je bent vlot tweetalig in het Nederlands & Frans.
Pluspunten: ervaring met business objects , scrum of andere agile werkmethodes. Heb je eventueel nog kennis van product informatie of master data? Dan vink je mooi alles af!
Het aanbod
Voor deze functie krijg je een contract van bepaalde duur in een dynamisch en internationaal bedrijf.
- Je krijgt een mooie onboarding zodat je vlot op weg bent binnen het bedrijf.
- Verloning afhankelijk van de ervaring die je in je rugzak hebt! We kijken naar een maandelijks brutoverloning tussen 2800 EUR - 3600 EUR.
- Glijdende werktijden, 50% homeworking mogelijk, personeelskorting,..
Interesse? Neem dan spoedig contact met ons op via brabant.office@itzu.eu.
Solliciteren