Job 11 van 54


Report this listing

Solliciteren



Allround Office Coordinator


Onze klant is een kleine KMO gevestigd in Antwerpen. Ze zijn actief in een nichemarkt en richten zich op de import en export van chemische vloeistoffen. Het bedrijf werkt in een internationale omgeving met klanten en leveranciers wereldwijd, waarbij Engels de voertaal is in de externe communicatie. Momenteel zoeken ze een Allround Office Coordinator om hun team te komen versterken.
Als Allround Office Coordinator kan je rekenen op een gevarieerd takenpakket, waarbij je op verschillende vlakken de KMO ondersteunt.
- Je verwerkt de binnenkomende orders van klanten wereldwijd en registreert deze in het systeem, zodat het labo snel met de bestelling aan de slag kan.
- Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de organisatie van het transport. Dit kan verlopen via schip, vliegtuig of vrachtwagen. Je brengt de douanedocumenten in orde. Je vergelijkt de prijzen en maakt vervolgens de meest geschikte keuze. Door de aard van de chemische producten is het belangrijk om de nodige certificaten in orde te brengen.
- Je houdt rekening met de verschillende tijdzones wereldwijd, bepaalt zelf je prioriteiten en maakt de juiste inschattingen voor je planning.
- Algemeen office management valt onder jouw verantwoordelijkheid, zoals het bestellen van benodigd materiaal en het ontvangen en uitpakken van leveringen.
- Service staat centraal in jouw takenpakket: alles gebeurt in het teken van de klant. Je speelt snel en flexibel in op hun wensen en noden.
- Daarnaast ondersteun je bij diverse administratieve taken, zoals telefonie, e-mail en het uitsturen van facturen.
- Je bespreekt eventuele twijfels met je collega. Dubbelchecken is geen probleem voor hen.
- Je hebt een relevante bachelor- of masterdiploma op zak.
- Je hebt reeds relevante administratieve ervaring.
- De volgende kernwoorden omschrijven jou: zelfstandig, verantwoordelijk en gestructureerd.
- Je beschikt over een sterke werkethiek en springt graag bij waar nodig. Het schrikt je niet af om meerdere taken tegelijk te beheren.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een zeer goede kennis van Engels en Frans.
- Kennis van Incoterms is een pluspunt.
Bij deze familiale KMO kan je rekenen op een mooi loon aangevuld met een aantal extralegale voordelen. Daarnaast bieden ze je de mogelijkheid om stap per stap te groeien in een internationale omgeving.
IT/dataverwerking, Administratie, Chemische stoffen, Planning, Engelse taal, Frans, Telefonie, Tekenen, Nederlands, Transport, Vliegtuig, Office-Management

JBRP1_BE

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht