Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



IT Helpdesk medewerker


de job

Als IT Helpdesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega's met vragen of problemen rond onze IT-infrastructuur en toepassingen. Je zorgt voor een snelle, klantvriendelijke en oplossingsgerichte ondersteuning, zodat onze medewerkers hun werk zonder onderbreking kunnen verderzetten.

Je maakt deel uit van een klein maar gedreven IT-team en werkt nauw samen met de IT-verantwoordelijke. Samen streven jullie naar de verdere professionalisering en modernisering van onze IT-omgeving.

Wat doe je concreet?

  • Je behandelt meldingen en vragen efficiënt, klantgericht en met oog voor een duurzame oplossing.
  • Je ondersteunt het dagelijks beheer van de IT-infrastructuur en toepassingen.
  • Je werkt mee aan projecten rond digitalisering en modernisering van de organisatie.
  • Je denkt actief mee over automatisering en slimme oplossingen om de efficiëntie te verhogen en terugkerende problemen te vermijden.
  • Je draagt bij aan de continuïteit van onze IT-dienstverlening en stelt je flexibel op in tijd en locatie.
  • Je volgt technologische evoluties en innovaties op de voet.
  • Je stimuleert de samenwerking tussen IT en andere afdelingen, zodat we samen de organisatiedoelen realiseren in het belang van zowel medewerkers als patiënten.
  • Je neemt deel aan de wachtdienst, die wordt verdeeld onder de drie IT-medewerkers.
aanbod
  • Een contract van onbepaalde duur met verloning volgens IFIC en overname van relevante anciënniteit.
  • Een veelzijdige en boeiende job in een volledig vernieuwd ziekenhuis op mensenmaat.
  • Een collegiale en warme werkomgeving waar jouw inzet écht het verschil maakt.
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Woon-werkverkeervergoeding of fietsvergoeding
  • Gratis parkeergelegenheid
  • Diverse interne bijscholingsmogelijkheden
  • Een unieke filevrije ligging
  • Maaltijdcheques (€6/7,6 gewerkte uren)
  • Naast je wettelijk verlof heb je ook recht op 4 dagen extra verlof + 12 dagen recuperatie door de 40-urenwerkweek
je profiel
  • Je hebt een Graduaat of Bachelor in een IT-gerelateerde richting.
  • Ervaring in een helpdesk- of supportfunctie is een pluspunt.
  • Je bent proactief, neemt initiatief en gaat hands-on aan de slag.
  • Je bent leergierig en houdt je kennis van nieuwe technologieën en tools actueel.
  • Je begrijpt het belang van duidelijke procedures en draagt actief bij aan hun uitwerking en verbetering.
  • Je beschikt over kennis van Windows, Microsoft 365, Azure, Intune, security en virtuele desktops (VmWare)
  • Je werkt analytisch en oplossingsgericht, en kan prioriteiten correct inschatten bij het behandelen van issues.
  • Je communiceert duidelijk en klantgericht, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent servicegericht, geduldig en behoudt je kalmte, ook onder druk.
  • affiniteit met systeem- en/of netwerkbeheer is een pluspunt
solliciteren en info

Interesse?

Neem een kijkje op

Voor meer informatie kan je terecht bij Steven Vanhecke, diensthoofd IT, op het nummer 058/ of bij Arne Deblauwe, HR partner, op het nummer

Solliciteren

  • Solliciteren kan via volgende link:
  • Het KEI waakt over een gelijke behandeling en gelijke toegang tot selecties voor alle kandidaten. Door middel van een objectieve selectieprocedure waarbij competenties en motivatie als maatstaf worden genomen, zorgen wij ervoor dat je geslacht, gelaatskleur, leeftijd of beperking geen invloed heeft op de volledige procedure.
HR partner

Arne Deblauwe

Bereikbaar

Elke dag tussen 9u en 17u.

KEI

KEI

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht