Voor een innovatief, internationaal technologiebedrijf in de regio Hasselt zoek ik een Customer Support Engineer die techniek en klantgerichtheid moeiteloos combineert.
In deze rol ben je het aanspreekpunt voor klanten en collega's bij technische vragen. Je krijgt de kans om te werken met geavanceerde audiovisuele systemen in een organisatie die wereldwijd actief is, maar lokaal een warme, mensgerichte cultuur heeft. Je komt terecht in een team van meer dan 70 professionals die samenwerken aan innovatie, kwaliteit en klanttevredenheid.
Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?
Klanten ondersteunen bij technische uitdagingen rond audiovisuele en IT-systemen
Complexere issues doorspelen en opvolgen in samenwerking met interne specialisten
Technische documentatie en gebruikershandleidingen onderhouden en verbeteren
Meedenken over procesoptimalisatie en het verhogen van de klanttevredenheid
Wat verwachten zij van jou?
Minimaal 2 jaar ervaring in een helpdesk- of technische supportfunctie
Kennis van audiovisuele technologie
Handig met Microsoft 365 en CRM-systemen; ervaring met Jira of Dynamics 365 is mooi meegenomen
Vloeiend Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
Wat bieden zij jou?
Brutoloon varieert tussen EUR2.600 en EUR3.600, afhankelijk van ervaring en expertise
Maaltijd- en ecocheques voor extra gemak en duurzaamheid
Hospitalisatie- en groepsverzekering voor jouw zekerheid en welzijn
Werken bij een stabiele, groeiende werkgever met oog voor innovatie en ontwikkeling
Opleidingen en doorgroeimogelijkheden binnen een moderne, digitale werkomgeving
Een collegiaal team waarin open communicatie en samenwerking centraal staan