Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Deskundige vrije tijd specialisatie toerisme, ondernemen, evenementen en verenigingsondersteuning


Deskundige vrije tijd specialisatie toerisme, ondernemen, evenementen en verenigingsondersteuning

Plaats van tewerkstelling:
Lokaal bestuur Roosdaal

Reageren voor:
20/11/2025

Lokaal bestuur Roosdaal

Zoek jij een boeiende en veelzijdige functie waarin je impact maakt in het vrijetijdsleven van Roosdaal?
Als deskundige vrije tijd heb jij een verbindende rol tussen het lokaal bestuur, de burgers, ondernemers en verenigingen om samen een levendige en dynamische gemeente te creëren.
We zoeken een gedreven teamspeler met een flinke dosis organisatietalent

Als deskundige vrije tijd met specialisatie toerisme, ondernemen, evenementen- en verenigingsondersteuning vervul je een verbindende rol tussen het lokaal bestuur, de burgers en verenigingen en de ondernemers binnen de gemeente.
Je fungeert als contactpersoon binnen de gemeente voor de organisatoren van evenementen, verenigingen en burgers.
Hiertoe werk je mee aan de uitbouw van een breed netwerk met lokale handelaars en het organisatoren van toeristische activiteiten.
Daarnaast sta je mee in voor de organisatie van toeristische activiteiten en je werkt mee aan streekontwikkeling en toeristische projecten.
Als deskundige vrije tijd werk je actief mee aan de opbouw van beleidsdoelstellingen en acties binnen de dienst vrije tijd.
Samen met de medewerkers van de vrijetijdsdienst draag je bij tot een positief imago van de dienst en het lokaal bestuur in het algemeen.

Taakomschrijving
  • De voorbereiding, de coördinatie, de uitvoering en evaluatie van het gemeentelijk beleid inzake
    ondernemen, toerisme en vrije tijd.
  • Uitwerken van initiatieven en projecten binnen het beleidsdomein toerisme, ondernemen,
    evenementen en verenigingsondersteuning.
  • Verder uitwerken van het (online) evenementenloket en faciliteiten ter ondersteuning van
    verenigingen.
  • Het voeren van een efficiënte administratie en dossierbeheer binnen de dienst.
  • Actief deelnemen in diverse stuur- en werkgroepen, binnen of buiten het lokaal bestuur, en instaan
    voor een optimale informatiedoorstroming en communicatie.
Profiel

Om in aanmerking te komen voor de functie dien je te voldoen aan volgende voorwaarden:
1. je bent van onberispelijk gedrag (aan te tonen via een recent uittreksel uit het strafregister);
2. je geniet de burgerlijke en politieke rechten;
3. je bent medisch geschikt voor de uit te oefenen functie;
4. je verblijft wettig in België en bent wettelijk tot de Belgische arbeidsmarkt toegelaten;
5. je hebt kennis van het Nederlands zoals opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken;
6. diplomavereiste:
o ofwel beschik je over minstens een bachelordiploma of daarmee gelijkgesteld onderwijs;
o ofwel ben je laatstejaarsstudent van minstens een bacheloropleiding of daarmee gelijkgesteld onderwijs. In dit geval leg je een studiebewijs voor dat je laatstejaarsstudent bent en verklaar je dat je binnen een termijn van maximum 3 maanden zal deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van je diploma. Je moet aan de diplomavereiste voldoen ten laatste op de datum van je indiensttreding.
7. je slaagt voor de selectieprocedure

Aanbod

Wij bieden een deeltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur van 30,40 uur/week.

De minimum bruto aanvangswedde op maandbasis bedraagt 2.447,72 euro (salarisschaal B1-B3).
Relevante beroepservaring uit de privésector of als zelfstandige is voor maximum 12 jaar meerekenbaar. In dat geval bedraagt de bruto maandwedde 3.190,52 euro.
Deze wedde wordt nog verhoogd bij anciënniteit in de openbare sector.

Andere voordelen zijn:

flexibele werkuren
maaltijdcheques van 8,00 euro
fietsvergoeding van 0,36 euro/km
volledige tussenkomst woon-werkverkeer met openbaar vervoer
gratis hospitalisatieverzekering als personeelslid; optie om gezinsleden aan te sluiten mits een persoonlijke bijdrage
jaarlijks vakantiegeld
eindejaarstoelage
aanvullend pensioen
ecocheques
mogelijkheid tot telewerken
instapmogelijkheid fietslease
een gunstige en soepele vakantieregeling (35 vakantiedagen volgens privaat verlofstelsel en pro rata voor deeltijdse tewerkstelling)
14 feestdagen per jaar
aansluiting bij de Gemeenschappelijke Sociale dienst met tal van voordelen
gratis lidmaatschap in de bibliotheek
jaarlijks weerkerende personeelsactiviteiten zoals een nieuwjaarsreceptie, personeelsfeest, sportdag, teambuilding, …

Praktisch

Heb jij een enthousiaste en veelzijdige professional met een passe voor het vrijetijdsleven? Dan zijn wij op zoek naar jou
Solliciteer en bezorg de volgende documenten uiterlijk donderdag 20 november 2025 om 23.59 uur per e-mail met ontvangstmelding aan , per post aan het college van burgemeester en schepenen, Brusselstraat 15, 1760 Roosdaal (postdatum telt) of persoonlijk tijdens de openingsuren aan de personeelsdienst:
o je motivatiebrief
o je CV
o een kopij van het vereiste diploma of een studiebewijs als laatstejaarsstudent

Deze documenten moeten ten laatste voor aanvang van de selectieproeven worden ingediend.

Plaats van tewerkstelling

Brusselstraat 15
1760 Roosdaal

Inhoudelijke contactpersoon

Severine Lequeux

Solliciteren