Job 19 van 41


Report this listing

Solliciteren



Bestuurder


Gemeente Zaventem is veel meer dan de luchthaven alleen. Het is een levendige, diverse en sterke gemeente met meer dan 35.Hier gaan internationale bedrijvigheid en lokaal engagement hand in hand. Als lokaal bestuur zetten we in op kwaliteit, vernieuwing en samenwerking. Onze medewerkers doen dit met overtuiging, in een open, collegiale sfeer en met het oog op een duurzame, sociale toekomst. We zoeken een algemeen directeur die méér is dan een goede manager. ALGEMEEN DIRECTEUR Functieomschrijving Als algemeen directeur geef je samen met het directieteam en in nauw overleg met het bestuur richting aan de toekomst van Zaventem. Je bouwt aan een gemotiveerd team en zorgt voor een duurzaam personeelsbeleid. Deze ervaring moet betrekking hebben op het aansturen van een organisatie, directie, afdeling, team of dienst en moet opgedaan zijn in de laatste 8 jaren van je loopbaan.  EN je hebt relevante ervaring in een strategische, beleidsvoorbereidende en/of managementrol binnen een overheidsinstelling, een overheidsnabije of parapublieke organisatie of in de social profit sector. De relevantie van jouw ervaring wordt beoordeeld op basis van het vereiste denkniveau (master- of gelijkwaardig) en de inhoudelijke aansluiting bij de verantwoordelijkheden van de functie van algemeen directeur. Je beschikt over sterk ontwikkelde adviesvaardigheden en treedt op als eerste raadgever van het bestuur, met een scherp oog voor bestuurskundige, juridische en organisatorische risico’s. Je bouwt aan een vertrouwensrelatie met het bestuur, waarbij je actief bijdraagt aan een constructieve samenwerking tussen politiek en administratie, gebaseerd op wederzijds respect en een consensusmodel. 741,67 euro voor 15 jaar anciënniteit.  ~ Relevante professionele ervaring (zowel ervaring bij overheid als in de privésector/zelfstandige) op een gelijkaardig niveau (qua verantwoordelijkheid, studievereisten en denkniveau) wordt volledig meegenomen. ~ Bedrijfswagen. ~ Werk-privébalans is geen loze belofte met glijtijdenregeling tussen 7u00 en 18u30, extra feestdagen, minstens 32 dagen verlof per jaar (op voltijdse basis) en mogelijkheid tot thuiswerken. ~ Aansluiting bij GSD-V (Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen) inclusief tal van kortingen en premies via PlusPas. ~ Daarom begeleiden we je zorgvuldig door elke fase.  Schriftelijke thuisopdracht: je ontvangt de opdracht per mail op dinsdag 23/09/2025 en dient je antwoorden dezelfde dag uiterlijk om 23u59 terug te mailen. Selectiegesprek op 10-10-2025 namiddag en bij groot aantal kandidaten ook op 13-10-2025 voormiddag bij Motmans & Partners in Diegem. De exacte datum en tijdstip worden tijdig gecommuniceerd.  Alle datums en locaties zijn onder voorbehoud van eventuele wijzigingen. Neem contact op met Silke Vanheusden, Senior consultant public & social profit bij Motmans & Partners via silke.Solliciteren kan  tot en met 15 september 2025 9u00via het sollicitatieformulier. Gedetailleerd CV opgesteld in het Nederlands waaruit de vooropgestelde ervaringsvereisten duidelijk kunnen worden afgeleid. Motivatiebrief opgesteld in het Nederlands met een toelichting van de vooropgestelde ervaringsvereisten. Uittreksel uit het strafregister van max. 3 maanden oud. Dit document kan eenvoudig digitaal worden bekomen via Mijn Burgerprofiel of via de website van je eigen gemeente. 

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht