Bouw mee aan een warm en duurzaam HR-beleid binnen een familiaal KMO-bedrijf
Wie zijn wij?
Bouw mee aan een warm en duurzaam HR-beleid binnen een familiaal KMO-bedrijf. Marma is een dynamisch familiebedrijf en een vaste waarde in de Belgische bio- en ecosector. Wij geloven in duurzaamheid, open communicatie en een warme werkomgeving. Om onze groei te ondersteunen, zoeken we een gedreven deeltijds HR Medewerker die vanuit Tienen mee bouwt aan een professioneel personeelsbeleid.
Wat ga je doen?
Ben jij klaar om onze HR-processen te stroomlijnen en medewerkers te ondersteunen met jouw expertise? Dan ben jij de
proactieve kracht
die wij zoeken
Onze toekomstige
HR Medewerker:
- Beheert
personeelsadministratie en dossiers, inclusief contracten en sociale documenten. - Verzorgt
loonverwerking
in samenwerking met het sociaal secretariaat Acerta en volgt prestaties en afwezigheden op. - Organiseert
urenregistratie
van A-Z en maakt rapporteringen voor de verschillende diensten. - Ondersteunt
werving & selectie
: vacatures opstellen, kandidaten screenen en gesprekken plannen. - Adviseert medewerkers
over hun vragen rond sociale wetgeving en loon. - Draagt bij
aan HR-projecten
zoals onboarding, opleidingen en digitalisering (indien ruimte).
Wat breng je mee?
We zoeken een HR Medewerker die oprecht begaan is met medewerkers en onze duurzame missie.
Jouw profiel:
- Bachelor in HR of gelijkwaardig door ervaring.
- Minstens
1 jaar relevante HR-ervaring
, bij voorkeur in een KMO. - Kennis van sociale wetgeving en loonadministratie
is een must. - Communicatief sterk in
Nederlands
én vlot in
Frans
. - Goede kennis van
Excel
en ervaring met PC 119, 140, 200, 201 en 226 is een plus. - Proactief, nauwkeurig en oplossingsgericht.
Wat bieden we jou?
Het team van Marma staat klaar om je te verwelkomen in een warme, vlakke structuur waar jouw stem telt. Naast een
marktconform loon
in een
halftijdse functie (24u)
, bieden we:
- Een onmiddellijke opstart via een contract van onbepaalde duur
- Maaltijdcheques (€8/dag)
- Ecocheques (€250/jaar)
- Netto onkostenvergoeding (+/- €150/maand).
- Smartphoneabonnement
- Groepsverzekering
- Eindejaarspremie
- 3 ADV-dagen
- Interessante aankoopvoorwaarden voor onze bioproducten
- Overdekte fietsenparking met laadmogelijkheid
- Cava Friday elke laatste vrijdag van de maand
- Opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke groei.
Nog vragen?
Contacteer
Yentl Mettepenningen
via
of bel
.
Of neem contact op met Naomi Ruelens via of bel
Acerta Consult staat in voor de eerste kennismaking en screening van kandidaten.
Solliciteren