Notariaat Notadux is gelegen in een groene omgeving te Grobbendonk en makkelijk bereikbaar te voet, met de wagen of de fiets. Bij ons kom je terecht in een spontaan team bestaande uit 4 notarissen en 22 medewerkers die een gezonde mix van leeftijd en talenten vertegenwoordigen. Samen werken we in een aangename werkomgeving, een modern en groeiend kantoor met divers cliënteel en een grote variatie aan dossiers. Individuele ontplooiing, betrokkenheid en team spirit zijn de kernwaarden van ons kantoor. Beschik je over goede administratieve vaardigheden? Aarzel dan niet en solliciteer nu! Ons team verwelkomt je graag als nieuwe collega.
In de rol van medewerk(st)er geef je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen, en dit vooral in vastgoeddossiers:
je identificeert nieuwe cliënten en creëert hun dossiers digitaal;
je plant afspraken in voor de notarissen en de juristen;
je ondersteunt collega’s met administratieve taken en staat hen bij in de voorbereiding van dossiers;
je zorgt voor het aanmaken en up-to-date houden van cliëntendossiers in Acta Libra en andere software;
bij voorkeur) een voltijds contract van onbepaalde duur;
~ talrijke voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, verzekering inkomensverlies, eindejaarspremie, CAO-premie, verplaatsingsonkosten en ecocheques;
~ idealiter heb je een opleiding rechtspraktijk gevolgd;
je hebt bij voorkeur reeds ervaring als administratief medewerker;
je bent perfect Nederlandstalig en je hebt een kennis van Frans en Engels, waarin je mondeling op professionele wijze kunt communiceren;
je bent vertrouwd met standaard IT-tools (Microsoft Office) en bent bereid nieuwe informaticatoepassingen aan te leren (kennis van Acta Libra is een pluspunt maar zeker geen vereiste);