Job 3 van 12


Report this listing

Solliciteren



Facility manager & indirect procurement (NL/FR/EN)


FUNCTIE

Wij zijn op zoek naar een Facility Manager & Indirect procurement om de afdeling Facility en indirect procurement van PHOENIX Belgium te leiden, onder directe verantwoordelijkheid van de CFO.


Hoofdverantwoordelijkheden


Facility Management

  • Toezicht houden op het team dat verantwoordelijk is voor:
  • Het beheer van de huurovereenkomsten van vestigingen en apotheken.
  • Het onderhoud en de gedeeltelijke technische opvolging van de vestigingen en apotheken (eigendom of gehuurd).
  • Het contractbeheer voor diensten zoals schoonmaak, beveiliging, energievoorziening, telefonie, internet en werkkleding.
  • Het coördineren van dringende technische interventies in apotheken en vestigingen.
  • Het plannen en uitvoeren van renovatie- en inrichtingsprojecten.

Strategische Projecten ("Touchdown")

  • Beheren van strategische groepsprojecten om schaalvoordelen te realiseren, in nauwe samenwerking met de afdeling Internal Procurement van de PHOENIX-groep.
  • Uitvoeren van kostenanalyses en identificeren van optimalisatiemogelijkheden door consolidatie en standaardisatie.
  • Rapporteren aan de PHOENIX-groep over de behaalde resultaten en initiatieven.

Compliance en Duurzaamheid

  • Zorgen voor naleving van lokale regelgeving en interne beleidslijnen met betrekking tot inkoop en facility management.
  • Stimuleren van duurzame praktijken binnen de inkoop- en facilityprocessen.
  • Nauw samenwerken met de Project & Sustainability Manager.

Indirect Procurement

  • Ontwikkelen en implementeren van inkoopstrategieën voor niet-verkoopgoederen en -diensten.
  • Toezicht houden op de bestellingen en het beheer van leasecontracten (bedrijfs- en leveringsvoertuigen).
  • Onderhandelen en beheren van leverancierscontracten om de beste voorwaarden te verkrijgen op het gebied van kosten, kwaliteit en leveringstermijnen.
  • Samenwerken met de internationale PHOENIX-groep om groepsaankopen en schaalvoordelen te realiseren.


PROFIEL

Vaardigheden

  • Sterke onderhandelingsvaardigheden en ervaring in leveranciersbeheer.
  • Ervaring met projectmanagement en het leiden van strategische initiatieven.
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere projecten tegelijkertijd te beheren.
  • Analytische vaardigheden om prestaties te evalueren en verbeteringen te identificeren.
  • Drie talig: Nederlands, Frans en Engels.

Kwalificaties

  • Universitair diploma in business management, engineering of een gerelateerd vakgebied.
  • Minimaal 5 jaar ervaring, bij voorkeur in een internationale omgeving.
  • Beheersing van MS Office en software voor inkoop- en facilitybeheer.


AANBOD

  • Een gevarieerde functie in een dynamische en stimulerende werkomgeving binnen een internationale groep.
  • Ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
  • Een vast contract (onbepaalde duur).
  • Een aantrekkelijk en competitief salarispakket.
  • Interessante extralegale voordelen.
  • De kans om deel uit te maken van een enthousiast en dynamisch team.

Solliciteren