Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Management Assistent(e) Vastgoed Medior Vastgoed


Participatiemaatschappij Vlaanderen (PMV) is de Vlaamse investeringsmaatschappij. Enerzijds financiert PMV beloftevolle ondernemingen van bij de prille start tot en met de groei en internationalisering. Anderzijds investeert PMV in belangrijke vastgoed- en infrastructuurprojecten. Onze focus is daarbij gericht op de duurzame economische ontwikkeling van Vlaanderen, met aantoonbare meerwaarde voor economie en maatschappij.

Als partner in de ambitie van onze klanten zorgen we bij PMV voor aangepaste financiële slagkracht en nemen wij waar nodig als constructieve sparringpartner een actieve rol op in het bestuur van de onderneming.

Het vastgoedteam van PMV investeert jaarlijks tussen 10 en 20 miljoen euro in de Vlaamse vastgoedmarkt. We zijn actief in uiteenlopende domeinen zoals erfgoed, brownfieldontwikkeling en maatschappelijk vastgoed, waaronder zorginfrastructuur en R&D-infrastructuur. Wat ons verbindt in deze projecten? Het creëren van een brug tussen de publieke sector en de private markt, met oog voor vernieuwing en maatschappelijke meerwaarde.

Belangrijke info
  • Medior
  • Vastgoed
  • Hybride
  • Brussel
Jouw functie

Je werkt als management assistent(e) voor een team van 11 collega's en werkt nauw samen met de Investment Support Officer. Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve en managementtaken en rapporteert aan de Head of Real Estate.

Naast de klassieke taken van een management assistent(e), neem je ook bredere administratieve verantwoordelijkheden op binnen het team. Hierbij:

  • Beheer je de agenda's en plan je (online) meetings in voor teamleden;
  • Boek je tickets voor conferenties, hotels, reizen, … voor het team.
  • Word je mee ingeschakeld in de administratieve opvolging van het ondertekenen van contracten, het toekennen en opvolgen van leningen en kapitaaltransacties;
  • Onderhoud en beheer je de CRM-gegevens;
  • Plan en organiseer je investeringscomités en de administratieve opvolging ervan;
  • Ondersteun je bij het opvragen van informatie bij klanten in het kader van identificatie en wettelijk verplichte controles.
Jouw profiel

Voel jij je thuis in een ondernemende, dynamische omgeving en zoek je een functie die meer biedt dan de klassieke management assistent taken? Omschrijf je jezelf als zelfstandig, flexibel en gestructureerd, met een scherp oog voor detail? Combineer je organisatorisch talent met sterke communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis initiatief?

Heb jij:

  • Een bachelor in een algemene richting of gelijkwaardig door ervaring;
  • Enkele jaren ervaring als management assistent(e);
  • Een goede kennis van MS Office;
  • Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • Een uitstekende kennis van het Nederlands; kennis van het Frans is een pluspunt.

Dan maak jij een goede kans om onze nieuwe collega te worden

Ons aanbod

Wij bieden je

  • Een voltijdse functie met een competitief salaris met extralegale voordelen (pensioen- en hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, variabele verloning, representatievergoeding en meer);
  • Een dynamische sfeer met gedreven collega's die een directe impact hebben op onze Vlaamse economie;
  • Een aangename moderne werkplaats in het hippe hart van Brussel (Dansaert wijk), op 10 minuutjes wandelen van het Centraal station, met ruime mogelijkheden tot thuiswerken.
Onze cultuur

Bij PMV heerst een echte ondernemerscultuur waar samenwerking centraal staat. Samen met jou gaan we op zoek naar de juiste opportuniteiten in de markt en zijn we een echte partner in ambitie voor onze klanten. Daarom koesteren wij onze collega's als ons belangrijkste kapitaal. PMV investeert in mensen door hen de ruimte en de middelen te geven om te blijven groeien en de autonomie om die ruimte zelf in te vullen om steeds beter en professioneler te worden.

Word jij onze nieuwste collega/PMV'er ?

Stuur dan je CV mét motivatie naar

Nu solliciteren

Solliciteren
Stuur je cv naar

Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met Karen Thiers, onze HR Officer via onderstaande gegevens:

Karen Thiers, HR Officer
Oude Graanmarkt 63
1000 Brussel
T. 02/

Nieuws
Gigarant waarborgt strategische investering bij Aperam Genk

28 okt 2025

1,2 miljoen euro voor makkelijke en snelle satellietcommunicatie

21 okt 2025

  • Equity Investments
Groen licht voor afbraak Katoenkwartier in Laarne

2 okt 2025

  • Gebiedsontwikkeling

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht