Job title
Paradigm, een instelling van openbaar nut, zet de toon in de digitale transitie van Brussel. We loodsen onze klanten - de Brusselse openbare instellingen - langs de uitdagingen van het digitale tijdperk. Werken voor Paradigm betekent ook een reële impact hebben op het dagelijkse leven van de Brusselaars.
Als Technicus Support Service werk je bij onze partner, de BGHM (Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij). Je maakt deel uit van het IT-team en ondersteunt projecten die verband houden met de digitale strategie van de BGHM.
Jouw bijdrage, jouw taken
Als Technicus Support Service zijn je belangrijkste verantwoordelijkheden de volgende:
Gebruikersondersteuning en beheer van de aanvragen:
1e en 2e lijns-helpdeskondersteuning bieden om de gebruikers dagelijks te begeleiden
De gebruikersaanvragen verzamelen, verduidelijken en kwalificeren om een nauwkeurig begrip van de behoeften te garanderen
Alle aanvragen centraliseren via een gestructureerd ticketsysteem
Oplossingen opvolgen met externe leveranciers en interventies coördineren
Regelmatig feedback geven aan gebruikers over de voortgang van hun aanvragen en hen op de hoogte houden van de oplossingen
Opvolging van producten/diensten en voortdurende verbetering:
Functionele, regressie- en gebruikersacceptatietests uitvoeren om de ontwikkelingen te valideren
Deelnemen aan de opvolging van productiereleases en zorgen voor de juiste implementatie ervan
Regelmatig incidentrapporten opstellen om gebieden voor verbetering te identificeren
Documenteren en opleiden:
Opleidingen organiseren en user clubs leiden om de acceptatie van tools te optimaliseren
Creëren en up-to-date houden van toegankelijke gebruikersdocumentatie
Creëren en up-to-date houden van technische documentatie voor het IT-team
Incidenten en problemen documenteren
Gebruikers helpen om nieuwe producten/diensten onder de knie te krijgen
Samenwerking en projecten:
Deelnemen aan brainstormsessies en projecten met het IT-team om de technische omgeving verder te ontwikkelen
Bijdragen aan het verbeteren van de processen en het optimaliseren van de kwaliteit van dedienstverlening
Je ervaring en competenties
Je hebt een bachelordiploma IT of gelijkwaardig en ongeveer 2 jaar ervaring in gebruikersondersteuning en ticketbeheer
Je beschikt over een zeer goede beheersing van Microsoft Windows 11 en goede basiskennis van Microsoft Server 2016+
Je hebt kennis van netwerken (LAN, WAN, DNS TCP/IP enz.)
Je hebt ervaring met het beheren van Microsoft-tenants op Azure
Je beschikt over gedegen kennis van IT-beveiliging (beveiligingsbeleid, toegangsbeheer, risicobewustzijn)
Je hebt basiskennis van Active Directory-beheer en bijbehorende tools
Je hebt belangstelling voor Artificiële Intelligentie en je bent je bewust van de bijbehorende uitdagingen inzake beveiliging
Je beheerst ticketing en incident tracking tools
Je bent in staat om duidelijke, gestructureerde documentatie op te stellen
Je kan vlot opleidingen of presentaties organiseren en animeren
Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden en het vermogen om technische begrippen in lekentaal uit te leggen
Je bent luistervaardig en in staat om diplomatiek om te gaan met complexe situaties
Je werkt oplossingsgericht en bent in staat om problemen duurzaam op te lossen
Je beschikt over doorzettingsvermogen en je gebruikt de juiste methodologie bij het uitvoeren van taken
Je kan je makkelijk aanpassen en beschikt over een goede dosis technologische nieuwsgierigheid
Je hebt verantwoordelijkheidszin op het vlak van gegevensbeveiliging en -bescherming
Je spreekt vlot Nederlands en/of Frans Engels wordt op prijs gesteld
Troeven
Kennis van ITIL-processen
Basiskennis van Linux
Noties van PowerShell scripting
Van je vele kwaliteiten waarderen wij vooral je klantgerichtheid, je teamspirit en je nauwgezetheid!
Ons aanbod
Uiteraard een contract van onbepaalde duur met een zeer ruim salarispakket inclusief:
hospitalisatieverzekering uitgebreid met ambulante behandelingen voor jou en je gezin
groepsverzekeringen (pensioenkapitaal, gewaarborgd inkomen en levensverzekering)
opleidingspakket(ten)
100% terugbetaling van je kosten voor openbaar vervoer
smartphone-abonnement
netto maandelijkse vergoeding
maaltijdcheques twv 8 euro
37 vakantiedagen per jaar (op fulltime basis)
mogelijkheid tot telewerken...
En nog veel meer!
makkelijk bereikbare kantoren
een afwisselende en boeiende baan in een dynamische en gezellige omgeving
een goed evenwicht tussen werk en privéleven...
Geïnteresseerd?
Stuur ons je meest recente CV via de "solliciteer" knop!
De sollicitatieprocedure omvat een gesprek met je toekomstige manager en een gesprek met je HR-contactpersoon, eventueel gevolgd door een assessment.
Je toekomstige collega's kijken al uit naar je eerste dag!