Job 8 van 22


Report this listing

Solliciteren



Customer Success Medewerker (DE & NL)


Taken:

Commerciële taken

  • Je beheert je eigen klantenportefeuille voor de regio’s: Duitsland en Nederland
  • Je begeleidt nieuwe klanten tijdens hun onboardingsproces.
  • Je identificeert klantbehoeften en vertaalt deze naar passende oplossingen.
  • Je bouwt en onderhoudt sterke klantrelaties om klanttevredenheid en loyaliteit te vergroten.
  • Je benadert prospecten en klanten via telefoon en e-mail (outbound en coldcalling).

Administratieve taken

  • Je behandelt vragen over praktische problemen, technische defecten en facturatie.
  • Je handelt de administratie zorgvuldig af houdt de klantinformatie up-to-date.

Vaardigheden :

  • Je praat en schrijft uitstekend in het Duits (uitstekend) én Nederlands.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in klantenservice of inside sales.
  • Je bent communicatief ingesteld! Klanten kunnen met al hun vragen bij jou terecht én komen graag terug. Jij helpt hen steeds met een glimlach verder.
  • Je werkt zelfstandig en proactief.
  • Je bent een teamspeler en communiceert met je collega’s om klantproblemen snel en effectief op te lossen.
  • Je weet mensen te overtuigen en hebt een commerciële flair.
  • Je bent stressbestendig en kan op piekmomenten goed blijven functioneren.
  • Je kan je focus vlot verleggen tussen verschillende taken.

Aanbod :

  • Een organisatie in volle internationale groei waar jij jouw steentje kunt bijdragen aan het succes!
  • Een dynamisch team met een geweldige werksfeer. Dit blijkt snel uit onze teambuildings, after work drinks en maandelijkse bijeenkomsten met het volledige team!
  • De kans om initiatief te nemen en jouw organisatietalent en communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht