Je beheert je eigen klantenportefeuille voor de regio’s: Duitsland en Nederland
Je begeleidt nieuwe klanten tijdens hun onboardingsproces.
Je identificeert klantbehoeften en vertaalt deze naar passende oplossingen.
Je bouwt en onderhoudt sterke klantrelaties om klanttevredenheid en loyaliteit te vergroten.
Je benadert prospecten en klanten via telefoon en e-mail (outbound en coldcalling).
Administratieve taken
Je behandelt vragen over praktische problemen, technische defecten en facturatie.
Je handelt de administratie zorgvuldig af houdt de klantinformatie up-to-date.
Vaardigheden :
Je praat en schrijft uitstekend in het Duits (uitstekend) én Nederlands.
Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in klantenservice of inside sales.
Je bent communicatief ingesteld! Klanten kunnen met al hun vragen bij jou terecht én komen graag terug. Jij helpt hen steeds met een glimlach verder.
Je werkt zelfstandig en proactief.
Je bent een teamspeler en communiceert met je collega’s om klantproblemen snel en effectief op te lossen.
Je weet mensen te overtuigen en hebt een commerciële flair.
Je bent stressbestendig en kan op piekmomenten goed blijven functioneren.
Je kan je focus vlot verleggen tussen verschillende taken.
Aanbod :
Een organisatie in volle internationale groei waar jij jouw steentje kunt bijdragen aan het succes!
Een dynamisch team met een geweldige werksfeer. Dit blijkt snel uit onze teambuildings, after work drinks en maandelijkse bijeenkomsten met het volledige team!
De kans om initiatief te nemen en jouw organisatietalent en communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen.
Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen.