Wat ga je doen?
In deze veelzijdige en creatieve rol werk je nauw samen met de marketingmanager en verschillende interne en externe partners. Jouw verantwoordelijkheden zijn o.a.:
- Uitwerken en uitvoeren van het marketing- en communicatieplan (on- en offline).
- Beheer en ontwikkeling van POS-materialen, brochures, gadgets, etc.
- Organisatie van beurzen en events.
- Opvolging en analyse van advertentiecampagnes voor huis- en trapliften.
- Creatie en revisie van content (NL/FR) voor print en digitale kanalen.
- Meewerken aan interne communicatie en PR-activiteiten.
- Actieve bijdrage aan internationale marketingprojecten.
- Je helpt mee aan de positionering van de organisatie als marktleider binnen een maatschappelijk relevante en snelgroeiende markt.
Jouw profiel
- Bachelor in marketing, communicatie of een commerciële richting.
- Minstens 3 jaar ervaring in een marketingfunctie.
- Creatieve teamplayer met sterke organisatorische skills.
- Je schrijft vlot en commercieel (zowel in NL als FR), en je hebt een goed gevoel voor taal.
- Ervaring met grafische tools zoals Photoshop en InDesign is vereist.
- Kennis van Google Analytics, SEO, SEA en social media is een grote plus.
- Je volgt trends in technologie en AI met interesse.
- Goede kennis van het Engels.
- Resultaatgericht, hands-on en bereid om occasioneel aan buitenlandse projecten mee te werken.
Wat mag je verwachten?
- Een uitdagende functie binnen een internationaal gerenommeerd bedrijf dat maatschappelijke impact creëert.
- Werken in een mensgerichte, informele en pragmatische werkomgeving in Gent.
- Veel ruimte voor initiatief en creativiteit.
- Een grote mate van autonomie binnen een hecht team.
- Je wordt deel van een organisatie in volle groei, waar je écht kan bijdragen aan verandering.
Solliciteren