Job 20 van 84


Report this listing

Solliciteren



Customer Support Specialist


Zin in een vliegende start voor jouw carrière in recruitment tech? Er ligt een klantgerichte rol met impact op jou te wachten! Ons bedrijf: Bij Profile Group draait alles om mensen. Onze missie is om bedrijven te helpen een “employer of choice” te worden en toptalent aan te trekken. Je maakt deel uit van het Talentfinder-team: ons team van experts in recruitmentsoftware. Wat ons uniek maakt? Wij zijn geen technologiebedrijf dat software aanbiedt aan recruiters, maar een tech-team binnen een 360°-rekruteringsbedrijf. Zo kan je expertise opbouwen in beide domeinen! Wat we je te bieden hebben: Een mensgerichte cultuur, gedreven door respect, trust & integriteit, zowel bij het samenwerken als in onze omgang met onze klanten en kandidaten. Een flexibele werkomgeving, met 3 thuiswerkdagen, veel autonomie en een focus op een gezonde werk-privébalans. Een collectieve cultuur waar we écht nieuwe ideeën luisteren en onze mensen helpen groeien in onze eigen Profile Group Academy. Een leuke omgeving waar we teammomenten ondersteund worden en we verwezenlijkingen samen vieren. Echte groeimogelijkheden in recruitment, sales of zelfs management. Makkelijk bereikbare kantoren in Antwerpen, Brussel en Luik – met de fiets, het OV of de auto. Als Customer Success Specialist speel je een sleutelrol in het garanderen dat Talentfinder-gebruikers het beste uit onze recruitmentsoftware halen. Je beantwoordt niet enkel vragen van klanten – je lost problemen op, begeleidt gebruikers met empathie en hebt écht invloed op de toekomst van onze software en diensten. Kort samengevat: Eerste aanspreekpunt zijn voor onze (voornamelijk Franstalige) klanten via chat, e-mail en telefoon Nieuwe klanten onboarden en trainen, zowel online als ter plaatse, zodat ze zich vanaf dag één zelfverzekerd voelen Best practices delen en uitgroeien tot dé Talentfinder-expert Bijdragen aan projecten zoals tutorials, kennisdatabanken en trainingsmateriaal Het ondersteunen van de lancering van de nieuwe versie door migraties te begeleiden en nieuwe functies in te stellen De stem van de klant vertegenwoordigen en waardevolle feedback delen om ons product en onze diensten te verbeteren Met wie je zal samenwerken: Je werkt dagelijks samen met supportcollega's en accountmanagers, onder begeleiding van Andrew (Business Unit Manager) en met mentoring van Chloé (Customer Success Lead). Vloeiend Frans + duidelijke communicatie in Nederlands of Engels Probleemoplossend ingesteld, met luistervaardigheid en empathie Vermogen om complexe zaken eenvoudig en klantvriendelijk uit te leggen Interesse in technologie (cache, cookies, webservices? Geen probleem!) Motivatie om uit te groeien tot expert in recruitmentsoftware Extra troef: ervaring in support, customer success of recruitment technology Brutosalaris tussen € 2.300 en € 3.000/ maand, rekeninghoudend met jouw skills en ervaring; Hospitalisatie- en groepsverzekering; Maaltijd- en ecocheques; Een laptop, telefoonabonnement en nettovergoeding voor je thuiskantoor; 25 – 30 vakantiedagen (afhankelijk van locatie); De flexibiliteit om 3 dagen/week thuis te werken Veel autonomie binnen een divers, ondersteunend en ambitieus team; Een geweldige teamsfeer, supertoffe teamactiviteiten en continue leermogelijkheden. Ons sollicitatieproces We doen er alles aan om ons beslissingsproces zo kort mogelijk te houden, maar willen natuurlijk ook goed inschatten of er een match is met onze cultuur. Na een kort telefoongesprek, word je uitgenodigd voor een eerste interview om je verwachtingen, motivatie en de uitdaging zelf te bespreken. Bij wederzijdse interesse nodigen we je uit voor een tweede interview en een praktijkoefening. Iedereen enthousiast? Dan ontmoet je het team en krijg je e... Werving en selectie, Webdiensten, Migration, Problem Management, Caché, Capacité d'écoute, Tutoriel, Néerlandais, Frans, Patience, Complex Issues, Voix du client, Projects, Contact clients, Customer Centricity, New Features, Recrutement, Mentoraat, Communication, Business unit, Self-confidence, Customer Success, New Customer, Knowledge base, Technology, Video, Français, New Customer, Recrutement, Customer Success, Problem Management, Communication, Caché, SEN, Customer Service, Technologie, Tutorial, Migration, Technology, Training, Problemen oplossen, Français, Client Rapport, Communication, Best Practices, Web services, Listening skills, Sous-Direction, Customer support, Point of contact, Communicatie, Engelse taal, Caché, Answering Questions, Nederlands, Business unit, luistervaardigheid

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht