Al 24 jaar is deze onderneming gespecialiseerd in de handel van drogisterijartikelen zoals zepen, shampoos, wasmiddelen, reinigingsproducten en parfums. Met partnerships bij meer dan 40 bedrijven worden goederen verdeeld naar 600 handelaren, die als partners worden beschouwd. Dankzij een actueel en concurrentieel aanbod van 700 referenties op voorraad kunnen producten snel en onder gunstige voorwaarden geleverd worden. De organisatie is innovatief en dynamisch, met een hecht team van 15 professionals, waar open communicatie, samenwerking en een positieve werksfeer centraal staan.
- Je ondersteunt de CFO en fungeert als vertrouwenspersoon bij diverse boekhoudkundige taken.
- Je bent het operationele aanspreekpunt van het externe boekhoudkantoor en verwerkt BTW-, intracom- en intrastataangiftes.
- Je boekt aankoopfacturen in, koppelt ze aan bestellingen en verwerkt betalingen van klanten en leveranciers.
- Je staat in voor het beheer van debiteuren en crediteuren en koppelt transporten aan de juiste orders.
- Je verzorgt de volledige personeelsadministratie, van verlofaanvragen tot loonverwerking en personeelsdossiers.
- Je begeleidt de rekrutering en onboarding van nieuwe medewerkers.
- Je verwerkt en actualiseert logistieke data en ondersteunt bij het opvolgen van transporten.
- Je behandelt de centrale mailbox, briefwisseling en telefooncentrale op een klantvriendelijke en efficiënte manier.
- Je beschikt over een bacheloropleiding in een relevante richting of gelijkwaardige ervaring.
- Je hebt minimale ervaring met boekhouden en bent bereid je hierin verder te ontwikkelen.
- Je communiceert vlot in Nederlands & Frans. Je hebt ook een goede kennis Engels.
- Je werkt nauwkeurig en georganiseerd, met oog voor detail.
- Je hebt een proactieve houding en neemt initiatief waar nodig.
- Je kan zelfstandig werken, maar functioneert even goed in teamverband.
- Je bent een positieve en flexibele persoonlijkheid die bijdraagt aan een goede werksfeer.
- Je start onmiddellijk met een vast contract.
- Je werkt in een 40-urenweek en ontvangt 12 extra ADV-dagen.
- Je komt terecht in een dynamische, collegiale werkomgeving met een positieve en ondersteunende sfeer.
- Je krijgt de kans om je talenten verder te ontwikkelen via opleidingen en doorgroeimogelijkheden.
- Je ontvangt een marktconform salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen en gewaarborgd inkomen.
- Je hebt recht op maaltijdcheques van €8 per dag, ecocheques van €250 per jaar en een CAO 90-bonus.
- Je ontvangt een GSM-abonnement en kunt via een cafétariaplan extra voordelen kiezen.
- Je geniet van extra ADV-dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen voor een optimale werk-privébalans.
- Je maakt deel uit van een stabiel en groeiend bedrijf waar jouw inzet gewaardeerd wordt en je écht impact kunt maken.
Administratie, Betalingen, Debiteuren, Boekhouding, Engelse taal, Frans, Logistieke sector, Nederlands, Crediteuren, Transport, Onboarding, Boekhouding
JBRP1_BE
Solliciteren