Wat ga je doen?
Jouw missie? Het eerste aanspreekpunt zijn voor al onze IT-vragen over Hardware, software, netwerk, en meer. Dit doe je via telefoon, Microsoft Teams of ons ticketsysteem.
Problemen oplossen is jouw tweede natuur: je escaleert en helpt bij het oplossen van complexere issues op niveau 2 (denk aan netwerk-, server- en besturingssystemen).
Je bent de meester van onze IT-infrastructuur: laptops, desktops en andere apparatuur stel je in, configureer je en onderhoud je.
Administratief ben je ijzersterk: incidenten, oplossingen en procedures houd je nauwkeurig bij in ons ticket- en kennissysteem.
Je houdt de inventaris van technische apparatuur op jouw locatie piekfijn bij.
En voor de afwisseling? Af en toe reis je naar andere kantoren voor technische implementaties of ondersteuning.
Wat verwachten we van jou?
Taalvaardigheden: Nederlands is je moedertaal en je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift op hoog niveau.
Ervaring: Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een IT Helpdesk omgeving.
Persoonlijkheid: Je bent een echte probleemoplosser met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je staat open voor verandering en pakt nieuwe uitdagingen graag aan.
Wat bieden wij jou?
Een fulltime baan waarin je het verschil kunt maken in een internationale omgeving.
Een bedrijfscultuur waar we om onze mensen en onze planeet geven. Respect en duurzaamheid zijn verankerd in alles wat we doen.
Naast je salaris bieden we een breed pakket aan extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en 6 extra vrije dagen (met de mogelijkheid om extra vakantiedagen te sparen).