Job 3 van 7


Report this listing

Solliciteren



Support Specialist


Ben jij de stabiele factor die onze eindgebruikers nodig hebben op de campus in Gent? Als Support Specialist ben je de eerste lijn van ondersteuning en speel je een cruciale rol in het vlekkeloos laten verlopen van de IT-services. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en oplossen van incidenten en draagt direct bij aan de continuïteit van de business. Dit is jouw kans om je technische en communicatieve vaardigheden in te zetten in een dynamische omgeving waar jouw impact direct zichtbaar is.


Jouw taken?

  • Registreren van alle inkomende vragen en incidenten in de Incident Management Tool, conform het supportproces.
  • Oplossen van incidenten of toewijzen van tickets aan het lokale onsite team of andere supportfuncties en de opvolging hiervan verzekeren.
  • Regelmatig en proactief informeren van eindgebruikers over de status van hun tickets en bij algemene IT-verstoringen.
  • Gebruikmaken van en bijdragen aan het Knowledge Management Systeem van de klant, inclusief het documenteren van fouten en bekende workarounds.
  • Naleven van de vereisten op het gebied van informatiebeveiliging (Information Security).
  • Beheren van toegangsrechten (Access Rights Management).
  • Actief deelnemen aan incident-, probleem- en changemanagement processen.


Jouw profiel?

  • Aantoonbare ervaring in een IT-supportrol, bijvoorbeeld als support medewerker of helpdesk engineer.
  • Ervaring met het werken met Incident Management Tools (bv. ServiceNow, Jira).
  • Kennis van en ervaring met ITIL-processen (Incident, Problem, Change Management) is een pluspunt.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om technische informatie duidelijk over te brengen aan eindgebruikers.
  • Een probleemoplossende en klantgerichte instelling.
  • Je bent stressbestendig en kunt prioriteiten stellen in een drukke omgeving.
  • Goede beheersing van het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Een proactieve houding en de capaciteit om zelfstandig te werken.
  • Je bent bereidt om in een 24/7 shiften systeem te werken.


Ons aanbod?

  • Een gepersonaliseerd salarispakket: we weten dat iedereen andere behoeften heeft, dus kan je jouw salaris aanvullen met voordelen die je vandaag het meest nodig hebt. Een auto, mobiliteitsbudget, aanvullende verzekering, een leasefiets ... de keuze is aan jou dankzij ons Flex Income Plan!
  • Persoonlijke begeleiding: wij geloven in de kracht van menselijke contacten, dus wijzen we je een toegewijde talent manager toe die altijd voor je klaar staat. Of je nu ondersteuning nodig hebt bij uitdagende projecten of gewoon een luisterend oor, je talentmanager is er voor je.
  • Carrièreplanning en professionele ontwikkeling: ons learning & development team is er om je te helpen je droomcarrière uit te bouwen. Beschouw hen als je fairy godparents - maar dan met minder bibbidi-bobbidi-boo.
  • Team evenementen: a team that plays together, stays together. Van een drankje na het werk tot een quizavond: wij zorgen ervoor dat je je een deel van de familie voelt.
  • We care, we grow, we recognize: we investeren in deze 3 pijlers om je een duurzame carrière te garanderen. We nemen tal van initiatieven die je helpen gezond en gelukkig te blijven, zodat je elke uitdaging kan aangaan en je steeds gewaardeerd voelt.
  • Uitdagende projecten en een ondernemende cultuur: maak je borst maar nat en bijt je vast in indrukwekkende projecten. Het is net als de Olympische Spelen, maar dan zonder lycra.


Leren van peers: als technisch expert maak je deel uit van onze chapters: levendige communities gevuld met collega’s die gepassioneerd zijn over een bepaald expertisegebied. in onze chapters draait alles rond het bevorderen van leren binnen jouw vakgebied - op een leuke en informele manier!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht