Job 14 van 42


Report this listing

Solliciteren



Office Assistant


Over de functie


Ben jij een organisatorisch talent met een proactieve houding en oog voor detail? Heb je ervaring in een ondersteunende administratieve rol en hou je van een goed gestructureerde werkomgeving? Dan ben jij misschien de Office Assistant die wij zoeken voor onze klant in Leuven!

Als Office Assistant speel je een essentiële rol in de dagelijkse werking van de site in Leuven. Je ondersteunt administratieve processen, organiseert interne events en vergaderingen, en zorgt ervoor dat het kantoor en de gemeenschappelijke ruimtes vlot en aangenaam functioneren. Je bent het aanspreekpunt voor praktische vragen en draagt bij aan een professionele en gastvrije sfeer.


Jouw verantwoordelijkheden

  • Je zorgt voor een goed georganiseerde en nette kantooromgeving
  • Je bestelt en beheert kantoorbenodigdheden en volgt de voorraad op
  • Je organiseert meetings en interne evenementen tot ca. 30 personen
  • Je beheert de vergaderruimtes en plant deze efficiënt in
  • Je ondersteunt de onboarding van nieuwe medewerkers (toegang, badges, praktische vragen, ...)
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van toegangspassen en parkeerbadges
  • Je behandelt de algemene mailbox en ondersteunt de teams met administratieve taken


Jouw profiel

  • Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige administratieve functie
  • Je bent professioneel, vriendelijk en klantgericht
  • Je bent nauwkeurig, georganiseerd en hebt een hands-on mentaliteit
  • Je communiceert vlot met verschillende interne stakeholders
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands én Engels
  • Je bent vertrouwd met MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • Basiskennis van digitale tools zoals Google Workspace of MS Teams is een plus
  • Je kan goed overweg met standaard kantoormateriaal (printer, scanner, plastificeermachine, …)
  • Je hebt bij voorkeur een diploma secundair onderwijs of gelijkwaardig door ervaring


Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende en ondersteunende rol binnen een internationaal gerenommeerd bedrijf
  • Een aangename werkomgeving met een klein team op de site in Leuven
  • Een projectcontract via Randstad Professionals, met mogelijkheid tot payroll of freelance
  • Ruimte om zelfstandig te werken en initiatief te nemen


Interesse?

Solliciteer vandaag nog en maak het verschil als Office Assistant bij een toonaangevend bedrijf in de farmaceutische sector!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht