Job 3 van 6


Report this listing

Solliciteren



Aankoopmedewerker


Ben je administratief sterk, werk je graag gestructureerd en hou je van afwisseling? Voor een stabiele organisatie zoeken we een nauwkeurige aankoopmedewerker die zich ontfermt over zowel vaste als ad-hoc bestellingen.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Beheer van vaste bestellingen: Je plaatst en volgt bestellingen op bij een vaste leveranciersportefeuille, op basis van automatische stockrapporten.
  • Ad-hoc bestellingen: Voor dringende aanvragen zorg je voor een snelle en correcte opvolging, met oog voor prioriteiten.
  • Controleren en goedkeuren van aankoopfacturen,
  • Bewaken van leveringstermijnen
  • Aanmaken van nieuwe artikels in het interne systeem
  • Signaleren en voorstellen van verbeteringen in het stockbeheer


Functie-eisen

  • Je bent administratief onderlegd en schakelt vlot tussen verschillende taken.
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels; kennis van Frans is mooi meegenomen.
  • Je hebt bij voorkeur een bacheloropleiding of gelijkwaardige ervaring in een ondersteunende aankooprol.
  • Technische kennis is geen vereiste – je krijgt een grondige interne opleiding.


Aanbod

  • Tewerkstelling in Waregem
  • Aantrekkelijk loonpakket met o.a. maaltijdcheques (€8/dag), ecocheques en hospitalisatieverzekering (ook voor gezinsleden).
  • 39-urenweek met 6 ADV-dagen, bovenop je wettelijke vakantie en feestdagen.
  • Flexibele verlofregeling zonder collectieve sluiting
  • Comfortabele werkuren: Je kiest je vaste startuur (tussen 8u00 en 8u30). Op vrijdag werk je tot 15u00.
  • Aandacht voor welzijn: met o.a. fietsleasing, ergonomische werkplekken en gratis fruit.
  • Teamgevoel: met regelmatige activiteiten zoals een familiedag, nieuwjaarsreceptie en teambuilding.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht