Ben jij sterk op zowel administratief als commercieel vlak? Beschik je over een uitgebreide kennis Spaans? Ben je bovendien een echt organisatorisch talent? Dan voel je je vast als een vis in het water binnen deze toffe functie!
Als commercieel bediende zal je de sales manager(s) ondersteunen op vlak van administratie en klantencontact. Dit voor de Franse en Engelstalige markt.
Wat zal je job inhouden?
Je biedt ondersteuning bij verscheidene administratieve taken: klachtenbehandeling, presentaties, offertes opmaken, tenders, statistieken bijhouden, vertalingen, voorbereiden van reizen en beurzen, bijhouden van klantenfiches, prijslijsten, productinformatie, enz.
Coördineren van taken omtrent nieuwe producten, de aanpassing van bestaande producten en nieuwe verpakkingsmaterialen voor de klanten is jouw verantwoordelijkheid.
Je zal deze projecten ook intern opvolgen en coördineren. Hiervoor sta je in contact met zowel klanten en designbureaus als onze interne afdelingen zoals de planning, aankoop, orderverwerking en stockbeheer.
Tot slot ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, overleg je met de sales managers en communiceer je alles vlotjes naar de verschillende partijen.
Profiel
Aanbod