Als IT support engineer ben je het eerste aanspreekpunt wereldwijd bij technische vragen en IT-gerelateerde problemen.
Je staat in voor de ondersteuning van de gebruikers, het beheer van hard- en software en je werkt actief mee aan verbeteringsprojecten.
Concreet sta je in voor:
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor collega's bij IT-vragen: hardware, software, netwerk, printers en telefonie.
- Registreren en beoordelen van meldingen.
- Veelvoorkomende issues los je zelfstandig op, complexere incidenten escaleer je naar de tweede of derde lijn support.
- Installeren, configureren en onderhouden van werkstations, laptops en randapparatuur.
- Beheren van gebruikersaccounts en rechten in de lokale server-omgeving: Microsoft 365 en andere bedrijfsapplicaties.
- Troubleshooting van netwerk- en systeemproblemen.
- Documenteren van procedures.
- Je deelt de kennis met je 12 andere collega's.
- Je neemt deel aan ICT-projecten zoals systeemupdates, cloudmigraties, securityverbeteringen, algemene verbeteringen,...
Profiel:
- Je beschikt over een bachelor diploma Informatica of gelijkgesteld door ervaring.
- Minstens twee jaar ervaring in een ICT supportfunctie.
- Kennis van Microsoft 365, Windows/Cloud-omgevingen en netwerkinfrastructuur.
- Basiskennis IT-security en back-up oplossingen.
- Collega's zouden jou omschrijven als hands-on, klantgericht en communicatief sterk.
- Je bent analytisch sterk en stressbestendig bij urgente problemen.
- Zeer goede kennis Nederlands en Engels.
Aanbod:
Je komt terecht in een internationaal en tegelijk familiaal bedrijf met 292 collega’s op het hoofdkantoor in Diepenbeek (en +5000 wereldwijd).
Innovatie en autonomie staan centraal. Hier krijg je de ruimte om te groeien én het verschil te maken.
En je loonpakket?
- Bruto maandloon in lijn met jouw ervaring.
- Firmawagen + tankkaart.
- Maaltijdcheques van €6/gewerkte dag.
- Hospitalisatieverzekering.
- Groepsverzekering.
- Fietsleasing.
- 32.5 verlofdagen/jaar.
- Opleidingen.
- Gezellige afterworks, zomer BBQ, kerstfeest,...
Solliciteren