Wij zoeken voor onze klant een leergierige Customer Service Medewerker die niet bang is om uitdagingen aan te gaan en zich wil ontwikkelen binnen een groeiend bedrijf.
Wat ga jij doen als Customer Service Medewerker?
- Klantencontact onderhouden met een portefeuille, elk met hun eigen processen en werkwijzen.
- Starten in een customer service rol om de werking, systemen en processen grondig te leren kennen.
- Oplossingsgericht en klantvriendelijk communiceren, zowel telefonisch als via e-mail.
- Analyseren van bestaande processen en meedenken over verbeteringen om de klantbeleving en efficiëntie te verhogen.
- Samenwerken met collega’s en andere afdelingen om een vlotte service en opvolging te garanderen.
Ben jij?
- Positieve ingesteldheid en een sterke motivatie om er volledig voor te gaan.
- Ondernemend en proactief in het aanpakken van uitdagingen.
- Kritische blik en bereid om processen in vraag te stellen en mee te denken over verbeteringen.
- Young professional met ambitie en een leergierige mindset.
- Bachelor denkniveau en het vermogen om snel nieuwe informatie op te nemen.
- Stressbestendig en in staat om onder druk gestructureerd te blijven werken.
- Hands-on mentaliteit: zelfstandig zaken uitzoeken en oplossingen vinden.
- Sterke drive om vooruit te gaan en zich continu te ontwikkelen.
Wat mag je verwachten voor jouw rol als Customer Service Medewerker?
- Leuke job in een tof en collegiaal team.
- Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen.
- Vaste daguren van 9u00 – 17u00.
- Vroege werkdag van 7u30 – 15u30
- 1 dag per week thuiswerken na de inwerkperiode.
- Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
Solliciteren