Job 5 van 5


Report this listing

Solliciteren



HR & Payroll Administrator


💼HR & Payroll Administrator


Ben jij een ervaren Payroll Officer met een passie voor HR-administratie? Spreek je vloeiend Nederlands, Frans én Engels? Word onderdeel van ons team en maak het verschil!


Wat je doet

  • Up-to-date houden van HR- en personeelsdossiers
  • Ondersteunen van Payroll en fungeren als back-up bij afwezigheid
  • Opstellen en vertalen van contracten, brieven en communicatie (NL/FR/EN)
  • Inplannen van medische onderzoeken, opleidingen en HR-gesprekken
  • Voorbereiden van rapporten, data en dossiers voor audits of evaluaties
  • Meewerken aan HR-projecten en digitalisatie


Wat jij meebrengt

  • Ervaring in payrolladministratie
  • Vloeiend in NL/FR/EN
  • Nauwkeurig, discreet en georganiseerd
  • Sterke MS Office-vaardigheden (E-Blox is een plus)
  • Flexibel en zelfstandig kunnen werken in een dynamische omgeving


Wat wij bieden

  • Vast dienstverband
  • Maaltijdcheques van €8/dag
  • Loon volgens PC 226 – Klasse 6


👉 Solliciteer nu en word deel van het Swissport-team!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht