Wij gaan vandaag op zoek naar een gemotiveerde IT Servicedesk Medewerker. Iets voor jou? We horen graag van je!
Jouw takenpakket:
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de centrale IT helpdesk.
- Je begeleidt gebruikers bij het oplossen van eenvoudige tot uiterst complexe problemen.
- Je staat in voor het installeren, inventariseren en opvolgen van allerhande hardware, software en mobiele apparaten.
- Je lost problemen op en communiceert hierover naar collega’s en/of externe providers.
- Je maakt deel uit van een ‘permanentie’ beurtrol.
Jouw profiel:
- Je hebt een sterke passie en affiniteit voor IT.
- Je communiceert duidelijk, transparant en klantgericht.
- Je bent digitaal vaardig en hebt bij voorkeur reeds ervaring met een ticketsysteem.
- Je beschikt over een no-nonsense analytisch vermogen om een probleem tot zijn essentie te reduceren.
- Je bent flexibel en werkt accuraat onder druk.
- Je hebt een vlotte kennis Nederlands, Frans en Engels.
- Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt.
- Microsoft cloud oplossingen en server back-end zijn je niet onbekend.
Ons aanbod:
- Een filevrije werkplek in Ardooie.
- Een job in een stabiel, groeiend, winstgevend en internationaal familiebedrijf.
- Een meer dan aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, 13e maand, groepsverzekering, mogelijkheid hospitalisatieverzekering, alsook fietslease en flexibele verloning, …
- Werken in een innovatief bedrijf dat continu investeert in nieuwe producten, installaties én het belangrijkste: mensen!
- Een flexibel uurrooster in functie van een goeie work life balans!
- Vrij in te plannen verlof.
- Deels thuiswerk mogelijk.
- Ruimte voor eigen initiatief.
- De kans om bij te leren en te groeien door interne en externe opleidingen.
- Een eigentijdse werkomgeving en kantoren.
- Leuke bedrijfsevents.
- Last but not least: fantastische gepassio(e)neerde collega’s die er elke dag voor gaan!
Solliciteren