Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Verantwoordelijke technische dienst - 40u


It all starts with the everyday! Als marktleider in België van catering en facilitaire diensten dragen we met onze kernwaarden team spirit, dienstverlening en vooruitgang bij aan een duurzame toekomst, een positieve impact op het milieu en een veilige werkomgeving voor al onze medewerkers. Ben jij een ervaren technisch manager met een passie voor techniek en een hart voor mensen? Werk je graag zelfstandig en in team? Dan hebben wij de job voor jou. Voor onze klant (FPC) in Gent & Antwerpen zoeken wij een flexibele en vaardige verantwoordelijke voor de technische diensten / hard services die een sleutelrol speelt op vlak van hard services. Je werkt in een unieke en maatschappelijk relevante omgeving waar discretie, respect en verantwoordelijkheid centraal staan. In het Forensisch Psychiatrisch Centrum zorgt Sodexo voor het onderhoud van de infrastructuur in een complexe en gevoelige zorgomgeving. Als verantwoordelijke van de hard services draag je rechtstreeks bij aan het comfort en de veiligheid van bewoners en personeel. Jouw takenpakket Als verantwoordelijke van de hard services bij Sodexo ben jij verantwoordelijk voor het technisch team van Sodexo dat werkt bij 2 centra van onze klant in Vlaanderen. De technische taken van jou en de ploeg worden digitaal aangestuurd via een tablet, waarop wordt geregistreerd wat je hebt uitgevoerd. Je werk is afwisselend, zelfstandig en essentieel voor het goed functioneren van de sites. Je taken bestaan uit: Technische interventies uitvoeren: Samen met jouw team zal je instaan voor het uitvoeren van technische interventies bij de klant in Gent en Antwerpen. Het hard services team van Sodexo staat in voor onderhoud en herstel van o.a. de HVAC-installaties, elektrische installaties, mechanica en algemeen onderhoud van het gebouw. Je bent als verantwoordelijke van de ploeg niet bang om zelf ook de handen uit de mouwen te steken, en zal ook fungeren als verantwoordelijke toezichthouder van de techniekers en eventuele onderaannemers. Teammanagement & personeelsbeheer: Dagelijkse aansturing van de techniekers en onderhoudsmedewerkers in jouw team op 2 verschillende locaties. Je bent verantwoordelijke van een 10-tal technische arbeiders die werken op sites in Gent en Antwerpen. Je fungeert als deze medewerkers hun leidinggevende en coach. Je staat in voor de nodige personeelsadministratie zoals de vakantieplanning en zal bijstaan bij evaluaties van het team. Je staat in voor het opleiden van nieuwe medewerkers in jouw team. Als er externe onderaannemers komen werken, zal je hen ook ontvangen en begeleiden. Je staat in voor het opmaken van de planning en de verdeling van het werk. Controle uitvoeren na interventies & checkups: Testen of de installatie weer correct en veilig functioneert na tussenkomst van het technisch team. Je staat ook in voor controles op werkvergunningen, attesten en controleert of alle werken gebeuren volgens de eisen van de klant, Sodexo en de geldende wetgeving. Je zal ook controlerondes uitvoeren en ondersteunt bij controles en audits. Je maakt de nodige rapportages op en werkt verslagen uit voor de klant. CMMS beheer & rapportage: Je zal het CMMS systeem (ticketsysteem voor opdrachten) beheren en dit systeem ook onderhouden. Je zorgt ervoor dat tickets tijdig worden behandeld en zorgt ervoor dat deze worden afgesloten. Je zorgt ervoor dat extra werken ook dit systeem worden gezet. Je communiceert met de klant over de werkzaamheden van de dienst. Klantencontact onderhouden: Je bent het technische aanspreekpunt op de sites. Je fungeert als aanspreekpunt voor onze klant en zal de diensten van Sodexo afstemmen op de noden van de klant en stuurt bij wanneer nodig. Je bezorgt duidelijke rapportages aan de klant van de werkzaamheden en fungeert als SPOC voor het management. Je neemt actief deel aan regelmatig overleg met de klant inzake de dienstverlening van Sodexo en legt verbetervoorstellen voor. Je bent betrokken bij opmaak en opvolging het financieel plan en allerhande projecten. Logistiek en stockbeheer: Je staat in voor de controle van de werkmaterialen. Je zorgt ervoor dat het materiaal veilig is en dat er voldoende voorraad is. Je zal ook nieuwe materialen bestellen via de computer. Indien nodig doe je beroep op externe partijen voor levering van materiaal of contacteer je onderaannemers voor bijzondere werken. Je controleert alle stock op kwaliteit en kwantiteit en controleert ook of keuringen van materialen in orde zijn. Je plant keuringen in en volgt dit ook verder op. Veiligheid: Je volgt een ‘zero risk mindset' en doet geen compromissen op het gebied van veiligheid. Of het nu gaat om jouw veiligheid, die van jouw collega's, consumenten, klanten of een andere partij. Wie zoeken wij? We zoeken een ervaren verantwoordelijke hard services met de nodige drive en technische diepgang: Je beschikt over een relevant technisch hoger diploma zoals BA technisch ingenieur of een BA elektromechanica. Je beschikt over relevante attesten zoals een VCA VOL attest. Je hebt minstens 3 jaar ervaring met het aansturen van een middelgrote ploeg technische arbeiders. Het is belangrijk dat je ervaring hebt met planning van de werken, en het coachen van een team. Je hebt minstens 3 jaar ervaring als meewerkend technieker of een andere relevante functie in een service zoals gebouwonderhoud. Je beschikt over de nodige ervaring en kennis van de praktijk om het hard services team te kunnen leiden. Je werkt zelfstandig en nauwkeurig, met aandacht voor veiligheid en discretie. Je bent bereid te werken in een centrum waar gedetineerden met psychiatrische aandoeningen wonen. Je zal zelf ook in contact komen met de bewoners van het centrum. Je communiceert vlot in het Nederlands en bent klantgericht ingesteld. Kennis van andere talen is een pluspunt. Je bent computervaardig. Je bent vlot met internet, het Microsoft Office pakket (Word, Excel, Outlook) en kan werken met een tablet. Je zal dagelijks administratieve taken uitvoeren. Je bent in het bezit van een rijbewijs B. Je bent bereid om te werken in Gent en Antwerpen en zal werken vanuit deze 2 sites van de klant. Sporadisch werk je op het hoofdkantoor van Sodexo in Brussel (nabij centraal station). Je bent een teamplayer. One team approach. Wat mag je van ons verwachten? It all starts with the everyday! Als marktleider in België van catering en facilitaire diensten dragen we met onze kernwaarden team spirit, dienstverlening en vooruitgang bij aan een duurzame toekomst, een positieve impact op het milieu en een veilige werkomgeving voor al onze medewerkers. Wij bieden jou een boeiende functie in een dynamische organisatie waar verantwoord ondernemen, diversiteit en inclusie, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden centraal staan. Werken bij Sodexo is niet zomaar een job. Het is een kans om bij te dragen aan iets groters, omdat we geloven dat onze dagelijkse acties een grote impact hebben. Concreet houdt dit in : Een voltijdse tewerkstelling (40u/week, maandag tot en met vrijdag) Werkdagen van maandag tot en met vrijdag zonder weekends. Je werkuren zijn steeds tussen 7u30 tot 17u met een half uur middagpauze (40u/week) Hospitalisatie- en tandzorgverzekering & groepsverzekering. Een aantrekkelijk loon met bijkomende voordelen zoals cadeaucheques voor jubilarissen en familiale gebeurtenissen, ecocheques en maaltijdcheques. Uiteraard voorzien we het nodige materiaal om jouw werk goed uit te voeren zoals werkkledij, een laptop en een GSM. Volledige terugbetaling van de openbaarvervoerskosten & een firmawagen me... Rapporteren, Voorraadbeheer, Planning, TAL, Management, Onderhoud, Discretie, Audits, Logistieke sector, Coaching, Technische dienst, Outlook, Team leiden, Gedetineerden, Elektromechanica, MS Office Suite, Mechanica, CMMS, FPC, Klantencontact, Nederlands, MS Excel, Technische dienst, Infrastructuur, Team leiden, Beveiligingsdienst

Solliciteren