Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Service Desk Specialist


We bieden innovatieve state-of-the art technologie aan onze klanten en zijn daarom op zoek naar een Service Desk Engineer topper!


We zijn steeds op zoek naar people driven IT'ers met een passie voor technologie. Als Gold partner van Odoo zijn we de trusted advisor van meer dan 40 klanten en voor infrastructuur geloven we in de Microsoft-stack.


Voel je vrij om zelf even een kijkje te nemen: Sofatech Vibes


Als Service Desk Specialist ben jij het gezicht van Sofatech voor onze leuke klanten voornamelijk in regio West-Vlaanderen maar ook internationaal. Jij zorgt ervoor dat onze klanten ontzorgd worden met hun boeiende IT-uitdagingen. Zet jij klanten graag centraal? Dan ben jij de professional die we zoeken!


Wat ga je doen?


Modern tech ambassadeur: Je bent het eerste contact rond rond het bieden van moderne technische oplossingen.


Microsoft 365: Je hebt expertise van de hele suite: Office, Sharepoint, Teams, OneDrive, Outlook, etc.


Probleemoplossing: Je biedt het eerste contactpunt maar je kan op termijn snel betrokken worden bij meer gecompliceerde incidenten, zowel software- of hardwarestoringen. Je geeft zelf sturing naar welke expertise je binnen het domein van infrastructuur wilt doorgroeien.


Waarom kiezen voor Sofatech?

Bij Sofatech werk je in een stimulerende omgeving met een focus op innovatie, groei en samenwerking. Jij speelt een sleutelrol in het succes van onze klanten én ons bedrijf. Zet je expertise in en groei met ons mee!


Wat heb je?

  • Service Desk: een eerste werkervaring met IT helpdesk, of je bent net afgestudeerd met een IT-gerelateerde opleiding.
  • Probleemoplossend vermogen: Je denkt in oplossingen en kan zelfstandig support bieden bij technische problemen.
  • Communicatieve vaardigheden: Je communiceert helder met klanten en collega’s en zet complexe technische zaken om in begrijpelijke taal.
  • Teamspeler: Je werkt graag samen in een team, maar kan ook zelfstandig projecten beheren.


Aanbod

We saved the best for last - en da's niet gelogen.


Werken bij Sofatech? Dat draait om 4 dingen:

  • Ondernemerschap: Je krijgt energie van het contact met klanten en neemt ownership rond de verdere opvolging van de tickets. Je bent zelf in de driver-seat om jouw carrière bij Sofatech te bepalen in bovenstaande technische domeinen.
  • Expertise: We zijn trots op onze kennis en investeren voortdurend in groei.
  • Lachen: Want zonder plezier geen topprestaties.
  • No-nonsense: We zeggen waar het op staat en houden het simpel en duidelijk.


En wat krijg jij daarvoor terug?


Een mooi pakket:

  • Een sterk loonpakket: inclusief hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques (€8), ecocheques en een netto onkostenvergoeding.
  • Een elektrische bedrijfswagen: mét laadkaart én laadpalen op kantoor
  • Topmateriaal: van een stevige laptop tot accessoires van kwaliteit (zelfs coole sokken, jawel)
  • Een inspirerende werkomgeving: splinternieuw, hypermodern in Roeselare, met cinemazaal, sportruimte, coffeecorners, ....
  • Flexibiliteit: glijdende uren, thuiswerk en een verlofregeling die ook aan je gezin denkt
  • ADV dagen - 12 ADV dagen bovenop je verlof
  • Opleidingen: elk jaar op maat van jouw ambities
  • Teamgevoel: van spontane lunches tot teambuildings en feestjes: je voelt je hier snel thuis


Klinkt goed? Dan zijn we benieuwd naar jou!


Heb je nog vragen of gewoon zin om eens kennis te maken?


Laten we iets inplannen!

E-mail: lazlo.vancaster@sofatech.be


Wij werken niet met rekruteringskantoren, dus bedankt voor het begrip om als kantoor geen contact op te nemen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht