Job 21 van 44


Report this listing

Solliciteren



Dossiercoördinator


Ben jij iemand die energie haalt uit het nauwkeurig opvolgen van dossiers, het stroomlijnen van processen en het onderhouden van heldere communicatie met verschillende partijen? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van een dynamisch team dat zich toelegt op het correct afhandelen van niet-actieve tegoeden.


In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse coördinatie van operationele taken. Je zorgt ervoor dat dossiers correct en tijdig worden afgehandeld, en je schakelt met diverse interne en externe betrokkenen wanneer nodig. Samen met een team van een twintigtal collega’s draag je bij aan een vlotte en kwaliteitsvolle werking.


Wat breng jij mee?

  • Je spreekt vlot Nederlands én Frans (Engels is een extra troef)
  • Je hebt een goede kennis van MS Office
  • Je voelt je thuis in een team en houdt van een klantgerichte aanpak
  • Ervaring met administratieve wetgeving is mooi meegenomen


Wat mag jij verwachten?

  • Een marktconforme vergoeding met o.a. maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Tot 50% thuiswerk mogelijk na de inloopperiode
  • Zowel consultancy- als freelanceconstructies bespreekbaar


Interesse of vragen?

Laat gerust iets weten via femke.van.de.perre@springprofessional.be – ik vertel je er graag meer over!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht