Waregem is een bruisende stad ‘in galop' waar een gedreven bestuur en een enthousiast team dagelijks werkt om de leefomgeving van haar inwoners en bezoekers te optimaliseren. Als stafmedewerker burgerzaken ben je een onmisbare schakel binnen de dienst burgerzaken. Je staat in voor de correcte en tijdige behandeling van complexe dossiers waarbij je jouw uitgebreide expertise inzet om kwalitatieve en vlotte dienstverlening te blijven garanderen. Je speelt ook een actieve rol in het ondersteunen van de leidinggevenden bij het optimaliseren van de werking van zowel het loket als de back-office. In het bezit zijn van een bachelordiploma Je hebt minstens 3 jaar werkervaring in een administratieve functie/ omgeving Je bent in het bezit van een rijbewijs B We bieden jou een voltijds contract van onbepaalde duur Je komt terecht in de dynamisch en enthousiast team Interessante verlofregeling min. 30 - max. 35 dagen jaarlijkse vakantie We investeren in een uitgebreid inlooptraject voor nieuwe medewerkers Andere voordelen: Maaltijdcheques ter waarde van € 8,00 per volledig gewerkte dag Smartphone met abonnement voor telefoon- en dataverkeer Een gratis hospitalisatieverzekering en voordeeltarief voor partner en kinderen 2e pensioenpijler (aanvullend pensioenstelsel) Flexi... Back Office, Administratie, Burgerzaken, Autorijden