Momenteel zijn wij voor onze klant in Tessenderlo op zoek naar een HR Assistant!
Functieomschrijving:
Wervingsproces
- Vacatures op verschillende kanalen plaatsen
- Sollicitaties beantwoorden
- Arbeidsovereenkomsten, auto- en gsm-beleid opstellen, enz.
Onboarding- en offboardingproces
- Acerta-invoer
- Wagenparkbeheer
- Bestellingen van tankkaarten en IT-materiaal
- Beheer en bestellingen van persoonlijke beschermingsmiddelen en werkkleding
- Verbetering van de onthaalprocedure
Salarisadministratie
- Controle van Protime vóór afsluiting
- Invoer van medische attesten
- Voorbereiding van rapportages
Profielomschrijving:
- Je hebt enkele jaren ervaring in HR
- Je bent perfect tweetalig NL/FR (80% van het bedrijf is Franstalig)
- Je werkt zeer nauwkeurig en georganiseerd; een echte must!
- Je bent flexibel: occasionele verplaatsingen naar andere sites met eigen wagen (vergoeding volgens wettelijke kilometervergoeding ± €0,42/km)
- Je hebt kennis van Acerta, Mpléo en Protime (een pluspunt)
- Je bent vlot met de gebruikelijke kantoorsoftware
Aanbodomschrijving:
- Een voltijdse tewerkstelling in dagdienst
- Locatie flexibel: Liège, Tessenderlo, La Louvière of Charleroi (verplaatsingen vereist)
- Salaris afhankelijk van ervaring
- Extra voordelen: forfaitaire kostenvergoeding, hospitalisatieverzekering, reiskosten, maaltijdcheques (€8), ecocheques,..
- Thuiswerkmogelijkheid: maximaal 1 dag/week na een inwerkperiode volledig op kantoor
Als je geïnteresseerd bent in deze functie, mag je je meest recente CV naar ons sturen via kempen.office@startpeople.be, of je kunt online solliciteren via LinkedIn.
Solliciteren