Ben jij op zoek naar een afwisselende job waarin je klanten helpt met technische en administratieve vragen? Heb je een analytisch brein, ben je oplossingsgericht en werk je graag in een ondersteunende rol? Dan is deze functie als Customer Service Medewerker bij Eneco misschien wel iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als Customer Service Medewerker bij Eneco verleen je eerstelijns support aan onze klanten. Je beantwoordt vragen over uiteenlopende topics zoals finance, technische ondersteuning en contractbeheer. Je hebt dagelijks contact met klanten, leveranciers én installateurs – telefonisch en via mail.
Jouw takenpakket:
WEngage:Together for better connections
In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.
Dispose d’un menu contextuel
Wie zoeken we?
Wat krijg je hiervoor terug als Customer Service Advisor?