DescriptionHeb je kennis van het Nederlands, Engels/ Frans?
Dan zoeken wij jou!
Onze klant is actief in de chemische sector. Ze maken bijvoorbeeld coatings en koelvloeistoffen. Jouw takenpakket als CSR:
- Het ontvangen, verwerken en bevestigen van orders.
- De logistieke opvolging van orders.
- Problem solving rond bestellingen.
- After sales customer support: vragen beantwoorden, klachtenafhandeling, ...
Als Customer Service Medewerker ben je het aanspreekpunt voor de klant en heb je nauw contact met je collega's van andere afdelingen.
CompanyOnze klant is gelegen in Kallo.
ProfileAls Customer Service Medewerker:
- Beschik je over een Bachelordiploma of een Masterdiploma (of aantoonbaar denkvermogen).
- Heb je interesse en/of een eerdere werkervaring in een logistieke richting.
- Kun je vlot met de computer werken. Kennis van SAP en MS Office is een must.
- Tevens ben je als Customer Service Medewerker flexibel naar uren en taken, stressbestendig en enthousiast!
- Heb je een goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Kennis van het Duits is een pluspunt!
OfferOnze klant biedt jou als customer service representative:
- Een voltijdse job in glijdend uurrooster (opstart tussen 07.00u en 09.30u);
- Een voltijds contract, opstart op interimbasis;
- Loon naar ervaring;
- Maaltijdcheques en sociaal abonnement;
- 42 verlofdagen (!) op jaarbasis;
- Toffe collega's;
- Uitdaging!
Solliciteren