Job 8 van 11


Report this listing

Solliciteren



Allroundmedewerker


Voor een kwalitatieve en stijlbewuste KMO in de regio Tielt zijn wij op zoek naar een allround medewerker (m/v/x) met administratieve én klantgerichte talenten.

Onze klant is een kleinschalig bedrijf dat haar producten en diensten aanbiedt aan B2B-klanten in België en Nederland. Ze staan bekend om hun doorgedreven oog voor kwaliteit en opvolging, en hebben een persoonlijke, warme aanpak in hun contacten met klanten en leveranciers.

Je komt terecht in een klein maar hecht team, met een aangename, moderne werkplek in een nieuwbouw op een KMO-site. De sfeer is professioneel maar familiaal, met ruimte voor eigen initiatief.

In deze nieuwe functie ondersteun je de zaakvoerders én het team op administratief en commercieel vlak. Je brengt structuur, werkt nauwkeurig en communiceert vlot.

Een greep uit je verantwoordelijkheden:

  • Algemene administratieve ondersteuning van A tot Z
  • Opmaak en verwerking van verkoop- en aankoopdocumenten
  • Opvolging van orders en communicatie met klanten
  • Ingeven en controleren van orderbevestigingen
  • Proactieve opvolging van lopende dossiers (vb. info bij vertraging of wijzigingen)
  • Klantvriendelijk en professioneel contact per mail en telefoon
  • Verbeteren van interne processen waar mogelijk

Deze rol wordt verder mee gevormd op basis van jouw vaardigheden en ambities.


Gewenst profiel

We zoeken een mature en georganiseerde persoonlijkheid die energie haalt uit structuur brengen en nauwkeurige opvolging.

Jij bent iemand die:

  • Vlot communiceert en klantgericht is
  • Zin heeft voor initiatief en verantwoordelijkheidszin toont
  • Nauwgezet werkt en graag de puntjes op de i zet
  • Positief en collegiaal is, met een goed gevoel voor humor
  • Discreet en betrouwbaar is in alles wat je doet

Vereisten:

  • Bachelor denkniveau
  • Ervaring in een administratieve of commerciële binnendienstfunctie
  • Goede kennis Nederlands, Engels en Frans
  • Ervaring met MS Office; kennis van Business Central is een mooie meerwaarde


Arbeidsvoorwaarden

  • Uren: 4/5de functie, met vrije dag bij voorkeur niet op vrijdag
  • Werkuren: bespreekbaar
  • Werkplek: fysiek aanwezig op kantoor – geen thuiswerk
  • Omgeving: hedendaags kantoor met showroom, airco, daglicht en magazijn op één locatie
  • Verlof: af te stemmen met het team.

Aanbod

  • Een mooie rol met veel variatie en verantwoordelijkheid
  • Je werkt samen met twee zaakvoerders die hun team waarderen en betrekken
  • Moderne en rustige werkplek, filevrij bereikbaar
  • Marktconforme verloning afgestemd op ervaring
  • Een werkplek waar je écht het verschil maakt.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht