Job 16 van 26


Report this listing

Solliciteren



Internal Sales Assistant


Wat zal je job inhouden?

Commercieel talent met feeling voor internationale klantenrelaties?

Ben jij klaar om een verschil te maken in een groeiend bedrijf waar jouw drive écht telt?

Hier krijg je de kans om je commerciële skills te combineren met klantgericht advies en internationale contacten, allemaal vanuit een dynamische werkomgeving in regio Waregem.


Jouw rol: verbindend, commercieel en klantgericht:

  • Als internal sales medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen het salesteam.
  • Samen met je collega's zorg je voor een vlotte service aan B2B-klanten in Vlaanderen, Nederland en het Verenigd Koninkrijk.
  • Jouw focus ligt op het onderhouden van klantrelaties, het opvolgen van offertes en het adviseren over wisselstukken.
  • Je beantwoordt inkomende telefoons en mails, ondersteunt klanten bij hun bestelling en volgt alles administratief correct op.
  • Dankzij jouw servicegerichte aanpak groeit de klantenportefeuille en bouw je duurzame relaties op.
  • Je werkt nauw samen met de salesverantwoordelijke en de collega op de baan, en rapporteert aan de Sales Manager.


Wat zoeken we?

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels
  • Je hebt ervaring in een commerciële binnendienstfunctie of gelijkaardig
  • Je bent klantgericht, commercieel ingesteld en denkt mee met de klant
  • Je houdt van structuur en werkt nauwkeurig met oog voor detail
  • Je toont initiatief en werkt graag in team, maar ook zelfstandig
  • Kennis van spare parts of technische affiniteit? Dat is een mooie extra


Wat bieden we?

  • Een motiverend loonpakket, aangevuld met maaltijdcheques (€8/dag), ecocheques (€250/jaar) en hospitalisatieverzekering (ook voor gezinsleden)
  • Extra verlof dankzij een 39-urenweek: 6 ADV-dagen bovenop 20 vakantiedagen en 10 feestdagen
  • Flexibele verlofregeling: geen collectieve sluiting, ADV-dagen kunnen per uur opgenomen worden
  • Werkzekerheid en stabiliteit binnen een sterk groeiend familiebedrijf met internationale klanten
  • Persoonlijke begeleiding en opleiding, o.a. rond interne software en productkennis
  • Aandacht voor welzijn: ergonomische werkplekken, vers fruit, fietsleasing
  • Aangename werkuren: maandag t.e.m. donderdag werk je van 8u tot 17u15, op vrijdag ben je al klaar om 15u
  • Een sterk teamgevoel met regelmatig leuke events zoals familiedagen en teambuildings

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht