Als besteller ben je verantwoordelijk voor de aankoop van onderdelen en een goeie klantenservice.
Je takenpakket:
- Je bent verantwoordelijk voor aankoop van onderdelen
- Je zorgt dat klanten op een snelle manier worden geholpen
- Je vraagt offertes aan en plaatst bestellingen bij leveranciers
- Je onderhoudt een goed contact met leveranciers en klanten
- Je maakt offertes en orderbevestigingen op naar klanten
- Je volgt de leveringstermijnen op
Je profiel:
- Je hebt een bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt reeds ervaring in een technische omgeving en binnen een technisch product
- Je bent vlot, leergierig en analytisch en denkt oplossingsgericht met de klant mee
- Je hebt voeling (interesse) met technische producten
- Je bent administratief snel en nauwkeurig
- Je hebt ervaring op een aankoopafdeling
- Je werkt vlot met MS office (Word, Excel, Outlook)
- Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels
Aanbod:
- Een uitdagende job met veel vrijheid
- Een aangename werksfeer in een dynamisch familiebedrijf dat ruimte laat voor persoonlijk initiatief en ontwikkeling
- Een interne opleiding
- Een aantrekkelijke verloning, dit in verhouding tot je ervaring, kennis en inzet
Interesse? Stuur je cv naar info@talentangels.be of bel 051209715
Solliciteren