Als administratief medewerker in verzekeringen zorg je dat de klanten goede service en opvolging krijgen op vlak van hun verzekeringsportefeuille.
Functie
- Je zorgt voor het contact met klanten en ook werving van nieuwe klanten (90% particulieren) vb alle bankklanten es bellen ivm de verzekeringen
- Je geeft advies en toelichting over de polissen aan de klanten (op binnendienst)
- Je doet het beheer van de productiedossiers (BOAR)
- Je springt af en toe bij op schadedossiers
- Je zorgt dat dossiers van klanten steeds up to date zijn qua portefeuille van verzekeringen
- Je bent verantwoordelijk voor mailings en acties
- Je krijgt ook administratieve ondersteuning van een collega
Profiel
- Je hebt ervaring in verzekeringen of bankwezen
- Je hebt een PCP-attest op zak (absolute must)
- Je bent vlot en kunt op gemoedelijke manier omgaan met klanten (klanten in eigen regio)
- Je bent nauwkeurig en werkt graag in team
- Kennis van het programma BRIO is een pluspunt
- Kennis van schade is een troef
Aanbod
- Leuke omgeving om in te werken (zeer modern nieuw gebouw)
- Gemoedelijkheid in omgang met collega's en klanten
- Kantoor met goeie naam en reputatie
- Mooi loon + extra legale voordelen (maaltijdcheques / ecocheques / onkostenvergoeding / groepsverzekering / bedrijfswagen bespreekbaar)
- 6 verlofdagen bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen.
- Mogelijkheid om 4,5/5 te werken indien gewenst
Solliciteren