Jouw functie als Purchaser Indirect in een notendop
Als administratief aankoopmedewerker ben jij onmisbaar in ons aankoopproces. Je bent verantwoordelijk voor zowel de administratieve verwerking als de operationele opvolging van onze aankopen, met een focus op MRO (Maintenance, Repair & Operations), PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen), kantoorartikelen, catering en schoonmaak.
Hoe ziet je tijdsindeling eruit?
80% Administratie in ons ERP-systeem SAP
20% Operationele aankoop
Jouw profiel
Als je dit lijstje kan afvinken, dan ben jij de tijdelijke collega die wij zoeken!
Wat mag je van ons verwachten?
Bij Tarkett investeren we in jou. We bieden je een uitdagende functie aan bij een topspeler in de markt. Deze vacature betreft een tijdelijke vervanging van een collega. De exacte duur is momenteel nog niet gekend, maar we verwachten dat de opdracht minstens 6 maanden zal duren, met mogelijkheid tot verlenging.
We zoeken iemand die snel inzetbaar is en zich flexibel kan opstellen. Je komt terecht in een warm team waar samenwerking centraal staat. Je kan rekenen op een aantrekkelijk en competitief salaris. Je zal tewerkgesteld worden in een glijdend uurrooster en dankzij een 40 uren-werkweek geniet je van 15 extra vakantiedagen (ADV) op jaarbasis.
Enthousiast?
Solliciteer dan meteen via onze jobsite of neem contact op met Ellen Blindeman (jobs.be@tarkett.com of 052 26 24 11). We kijken ernaar uit kennis met jou te maken!