Job 17 van 25


Report this listing

Solliciteren



Aankoop assistent


Als aankoop assistent draag je bij aan een efficiënt beheer en flow van de materialen/goederen bij het bestellen van de goederen.


Job:

  • Je organiseert de flow van aankoop en logistiek van de goederen
  • Je plaatst bestellingen bij leveranciers
  • Je hebt nauw contact met leveranciers inzake leveringstermijnen, prijsaanvragen, opvolgen van bestellingen, klachtenopvolgingen, ...
  • Je verwerkt alles in het ERP systeem
  • Je organiseert de flow of brengt verbeteringen aan de bestaande flow van goederen binnen het bedrijf en dit zowel van inkomende goederen als de afgewerkte producten ter levering voor de klanten.
  • Je bent heel vaak aanwezig op de werkvloer om controle op de goederen uit te voeren en nauw af te stemmen met mensen van magazijn.
  • Regelen van transporten en onderhandelen met transportpartners.


Profiel:

  • Je hebt reeds ervaring in een gelijkaardige functie, bij voorkeur in een productieomgeving
  • Je hebt een digitale mindset en kan reeds vlot met een ERP systeem en Excel werken.
  • Sterke coördinerende vaardigheden en oog voor detail.
  • Je spreekt vlot Nederlands en je durft je ook uitdrukken in het Engels en Frans.
  • Je kan je eigen werk goed structureren en organiseren, prioriteiten stellen is voor jou geen probleem.


Aanbod:

  • Een fijne werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een moderne, open workspace die inspirerend en comfortabel is.
  • Een gevarieerde fulltime functie
  • Een mooi loon met groeipotentieel en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques + hospitalisatieverzekering+ groepsverzekering+ ecocheques
  • Glijtijden in een 39 uur- week- 20 dagen verlof en 9 recupdagen
  • Leuke teamactivteiten en goede sfeer!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht