Als Client Service Officer ben jij hét eerste aanspreekpunt voor de cliënten.
Job:
- Je zorgt voor een feilloze administratieve verwerking van het onboardingsproces van nieuwe klanten.
- Je zorgt voor een warme ontvangst van de cliënten op kantoor en verwijst hen door naar de juiste relatiebeheerder.
- Je bent de contactpersoon voor telefonische vragen van cliënten.
- Je bent mee verantwoordelijk voor de opvolging en verwerking van financiële transacties (fondsen, private equity, termijnrekeningen,…):
- Communicatie met de bank.
- Orderverwerking en betalingsverkeer.
- Openen en sluiten van rekeningen.
- Uitvoeren van eerstelijnscontroles binnen de processen van de Client Service desk.
- Administratieve ondersteuning en rapportering
Profiel:
- Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur in een economische of financiële richting.
- Je beschikt over een eerste ervaring binnen een financiële instelling of je bent sterk gemotiveerd om dit te leren.
- Je bent klantgericht, communicatief en professioneel.
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
- Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waar de werkdruk kan variëren.
- Je bent leergierig, flexibel en staat open voor nieuwe systemen en automatisering.
Aanbod:
- Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals een cafetariaplan, groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques,…
- Een uitdagende functie binnen een dynamisch, professioneel en hecht team waar open communicatie en samenwerking centraal staan.
- De mogelijkheid om te leren en te ontwikkelen en jouw kennis van de financiële sector verder uit te bouwen.
- Je werkt in een moderne en aangename werkomgeving en je kan deelnemen aan leuke teamactiviteiten die worden georganiseerd.
Solliciteren