Job 3 van 16


Report this listing

Solliciteren



Staff Member


Als Staff Member werk je onder de directe supervisie van de Gaming Hall Manager. Je belangrijkste taak is om klanten van een kwalitatieve service te voorzien, hen te assisteren bij hun interacties met de spellen en ervoor te zorgen dat de veiligheids- en nalevingsnormen te allen tijde worden gerespecteerd.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Je zorgt voor een goed verloop van de activiteiten in de speelzaal.
  • Je schrijft nieuwe klanten in en controleert de informatie van terugkerende klanten.
  • Je bedient klanten met drankjes en lichte snacks.
  • Je zorgt ervoor dat de speelzaal schoon en ordelijk blijft.
  • Je behandelt eventuele conflicten.
  • Je helpt klanten met vragen over de spellen, systemen en/of de speelzaal.
  • Je werkt in shiften van 8 uur (inclusief nachten, weekends en feestdagen).

Jouw profiel:

  • Eerdere ervaring in de horeca, verkoop of klantenservice is een groot pluspunt.
  • Je communiceert perfect in het Frans, kennis van andere talen is een plus.
  • Je bent serieus, dynamisch en punctueel.
  • Discretie en beleefdheid zijn essentieel in de omgang met klanten.
  • Je hebt de wil om klanten een goede ervaring te bieden, al hun vragen te beantwoorden en uitstekende service te leveren.
  • Je bent eerlijk en loyaal.
  • Je hebt een voertuig en een rijbewijs B om je te verplaatsen, zelfs als het openbaar vervoer dit niet toelaat.
  • Werken 's nachts, in het weekend en op feestdagen is geen probleem voor jou.
  • Werken in een casino of speelhal is toegestaan vanaf 18 jaar; sollicitaties die niet aan deze voorwaarde voldoen, worden automatisch geweigerd.

Wij bieden jou:

  • Een voltijds contract van bepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk salarispakket in lijn met de functie, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, enz.).
  • Een positieve en vriendelijke werkomgeving, zowel in de zaal als onder collega's.
  • Mogelijkheden voor groei en ontwikkeling via opleidingen.
  • Een verrijkende ervaring binnen een ambitieuze en groeiende groep.
  • Sterke bedrijfswaarden die elke dag worden nageleefd:
    • Passie: Passie is de drijfveer achter ons streven naar uitmuntendheid.
  • Durf: Durf zit in ons DNA. We verleggen voortdurend grenzen om unieke en uitdagende entertainment aan te bieden.
  • Respect: Respect staat centraal in onze cultuur en ons handelen. We behandelen iedereen met eerlijkheid, medeleven en integriteit.
  • Verbinding: Verbinding, zowel met onze klanten als met ons team, is essentieel. Golden Palace bevordert sterke en duurzame banden, waardoor iedereen zich verbonden, gewaardeerd en begrepen voelt.

Gedreven door onze waarden doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat elk teamlid zich op zijn plaats voelt in een inclusieve, multiculturele en familiaire werkomgeving.

Als je op zoek bent naar een dynamische omgeving, uitdagende kansen en een bedrijfscultuur gericht op succes en menselijkheid, dan is Golden Palace de plek waar je je professionele ambities tot leven kunt brengen.

Durf deze spannende uitdaging aan en sluit je aan bij de Golden Palace Family

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht