Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Value advisor/ Klantendienst Medewerker


Goesting, daar draait het om bij Telenet!
En die goesting delen we met elk van onze 3000 medewerkers. Dankzij hun zin om te innoveren, uitdagingen aan te gaan en samen te werken, is en blijft Telenet de strafste aanbieder van entertainment- en telecomdiensten in België.

Onder de merknaam Telenet bieden we digitale televisie, hogesnelheidsinternet en vaste en mobiele telefoniediensten aan residentiële klanten in Vlaanderen en Brussel. Met het merk BASE leveren we mobiele telefonie in heel België. Onze afdeling Telenet Business bedient de Belgische en Luxemburgse zakelijke markt met oplossingen voor connectiviteit, hosting en security.

Bij Telenet doen we alles voor een Amazing Customer Experience , door op ieder moment onze klanten centraal te stellen. We willen hen immers zo goed mogelijk helpen en hen koesteren. Om dat te kunnen bereiken, bieden we onze boeiende mensen boeiende carrières, met volop kansen om bij te leren en door te groeien. Mag het voor jou ook iets meer zijn? Ontdek dan bij Telenet de leukste job die je ooit beleefde.
Jij legt klanten in de bovenste schuif én in de watten, want dat geeft jou energie. Je staat onze klanten telefonisch te woord. Je doet dat zonder voorgekauwd script, want je bent wie je bent. En dat is: sympathiek, begripvol en enthousiast, met een luisterend oor en met de antenne op scherp. Je ruimt problemen van de baan en detecteert net zo vlot met welke diensten je de klant gelukkig kan maken. Supersnel internet voor online meetings, videobellen met de bomma of genieten van topentertainment.
Voor onze contact centers zoeken we verschilmakers, vertrouwensband-bouwers en  geboren helpers die geen onderwerp uit de weg gaan. Een diploma of niet: dat maakt voor ons geen verschil – zolang jij het verschil maar wil maken voor onze klanten.
  • Je redeneert logisch en denkt ‘digital first’
  • Je werkt zelfstandig, maar aarzelt niet om de hulp in te roepen van collega’s, of om je teamleden een handje toe te steken. 
  • Je wil groeien en  nieuwe dingen leren
  • Je past je flexibel aan de noden en situaties van onze klanten aan.
*De eerste 2 maanden is er geen verlof mogelijk omwille van de opleiding.
Jij bent er voor onze klanten, en wij zijn er voor mekaar. Je komt niet terecht in zomaar een callcenter, maar in een omgeving die we optimaal aanpassen aan wat jíj nodig hebt. Zo kun jij je ontplooien en waken over je  work-lifebalans . Wat we nog in de strijd gooien
  • Meteen een  vast contract .
  • Een  stevig salarispakket met heel wat voordelen. Denk aan maaltijdcheques (lekker (handig)), personeelskorting op Telenet-diensten, een hospitalisatieverzekering en een pensioenfonds. 
  • De mogelijkheid tot  thuiswerk , tot wel drie dagen per week. 
  • Werkdagen die voorbij  vliegen , van maandag tot vrijdagin een shift van 8.00 u tot 17.30 u. 

Solliciteren