Job 7 van 29


Report this listing

Solliciteren



Accountant


Boekhouder (m/v/x) gezocht in een dynamische en mensgerichte kantoor in Hasselt.

Ben jij op zoek naar een boeiende boekhoudkundige functie met impact in een bruisende en collegiale werkomgeving?

Wij zijn een modern kantoor in het hart van Hasselt, vlot bereikbaar en met een sterk team van enthousiaste professionals. Onze focus ligt op samenwerking, groei en een positieve sfeer. Denk aan middagwandelingen, toffe teambuildings en een open cultuur waarin iedereen gewaardeerd wordt.


Wat ga je doen?

Als boekhouder ben jij een cruciale schakel.

Je beheert en volgt de financiële stromen van het kantoor op, werkt nauw samen met collega’s en zorgt voor een stipte en overzichtelijke boekhouding. Je bent in staat om de financiële processen te beheren tem de BTW aangiftes. Het overige gedeelte wordt opgevolgd door een externe boekhouder.


Je takenpakket omvat onder andere:


Opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande facturen

Boeken van facturen en voorbereiden voor verwerking (coda-klaar maken)

Registreren en rapporteren van inkomende betalingen

Uitvoeren van uitgaande betalingen en afpunten van rekeningen

Beheren van gerubriceerde rekeningen en afsluiten van dossiers

Opvolgen van debiteuren/crediteuren en beheren van provisies

Indienen van de maandelijkse btw-aangifte

Nazorg en communicatie met cliënten over facturatie en boekhoudkundige verwerking


Profiel

Wie zoeken wij?

Je hebt een passie voor boekhouding en haalt voldoening uit correcte cijfers en sluitende rekeningen. Ben je junior, dan kan dit.

Je werkt nauwkeurig, zelfstandig én bent een teamspeler

Je durft collega’s aanspreken en coachen in financiële processen

Je beschikt over een bachelorsdiploma in accountancy of gelijkwaardige ervaring

Je hebt een goede kennis van Excel en Word (kennis van SDP is een pluspunt)

Je bent stressbestendig, pragmatisch en proactief


Aanbod

Een gevarieerde, uitdagende boekhoudkundige functie in een professioneel en mensgericht team

Je gaat aan de slag met een direct, vast contract bij het bedrijf.

Een voltijdse job met flexibele werkuren, in balans met je privésituatie - 12 extra verlofdagen via een systeem van ‘spaardagen’

Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, maaltijdcheques, ecocheques, eindejaarspremie, verplaatsingsvergoeding, …)

Een moderne werkplek met comfort (denk: koffiecorner, vers fruit én zoetigheden)

Opleiding en begeleiding op de werkvloer om je verder te verdiepen in notariële en boekhoudkundige materie

Een collegiale sfeer met ruimte voor ontspanning: gezamenlijke lunches, apero’s, jaarlijkse teamuitstappen en een zomerbarbecue

Extraatje: mogelijkheid tot gebruik van een wekelijkse strijkdienst


Interesse? Solliciteer online of bezorg jouw kandidatuur aan prc.oost@adecco.be

Solliciteren